USB 2863 device hoe kan ik het geluid regelen?

wimbot schreef op 08.11.2012 om 16:40 uur

Ik ben bezig een video op te nemen met Magix video programma de luxe 17 met win7 omgeving.

Met gebruik van een sonycamera (afspeelapp.) komt het geluid veel te hard bij magixopnamen (comp) binnen

Via configuratiescherm/geluid lukt het me niet het te harde ingangsignaal te verminderen.

Waarschijnlijk wordt geen gebruik gemaakt van de geluidskaart?.........

Ik heb alle ingangen minder gezet maar niets helpt.

Weet iemand de oplossing voor dit probleem?

Reacties

mi-bo schreef op 09.11.2012 om 11:21 uur

Beste,
U heeft via fire-wire uw beelden naar de PC geïmporteerd,
Als u het project op de tijdlijn heeft staan kunt U toch in vdl 17 via curve of geluid mixer het geluid dimmen, succes met het mooie MAGIX product.

wimbot schreef op 09.11.2012 om 13:38 uur

Hartelijk dank voor uw reactie.

Met deze Sonycam kom ik echter via usb de computer in. Het is een DCR-SR55 camera. De codec die ik normaal inporteerd geeft veel problemen zelfs met de duurste vidoeprogramma's. Als ik dus analoog via usb binnenkomt is er geen regeling voor volume. Extern misschien een tussen versterker plaatsen maar dit vind ik te omslagtich.

Een oplossing zie ik gaarne tegemoed.

mi-bo schreef op 09.11.2012 om 15:04 uur

Beste,
Ter aanvulling, installeer de dvd die U bij de camera heeft gekregen, dan gaat U als volgt importeren
sluit camera op aan via usb naar de Pc.
Geef in de camera aan dat U wilt exporteren, of klik de externe of interne schijf aan.
Dan start U vdl op.
klik op rode knop onder preview scherm. open avchd dan gaat er een scherm open en ziet u dat de bestanden die op de camera staan, in dit scherm komen, klik alles aan of een paar , importeren, en u zult zien dat het werkt.
gr

wimbot schreef op 16.11.2012 om 11:29 uur

Deze camera heeft geen fire-wire uitgang. Omdat ik de analoge opname wil hebben moet ik dus via usb. daar is geen volumeregeling mogelijk..... Zonder programma cd gaat importeren ook goed.

Graag re.

mi-bo schreef op 18.11.2012 om 11:56 uur

Als beeld en geluid is geïmporteerd zoals ik eerder heb omschreven en het op de tijdlijn staat kunt u het geluid toch bewerken.
aan de rechterzijde heeft u een geluidmixer staan, zet deze op auto en luister naar geluid en met schuifregelaar kunt u geluid dimmen of luider laten klinken,
gr