Wie kan mij helpen bij het oplossen van het probleem dat mijn USB 2863 device met twee geïnstalleerde drivers voor mijn Magix Video deluxe 17 programma niet wordt herkend en ik daarom geen verbinding heb met mijn VHS videorecorder.
De geïnstalleerde drivers zijn: Magix Videowndler 2 en Magix Videoweandler 2 Device Driver, waarvan ik denk dat de eerst genoemde niet werkt. Het resultaat is dat ik wel beeld heb maar geen geluid en als ik de opname/recording start komt de melding; "Er kon geen verbinding worden gemaakt met het geselecteerde appparaat". Ik heb bijna alles 7x geprobeerd zonder resultaat. De eerst genoemde driver heb ik gekregen van Magix support en de tweede via dit forum.
Aanvulling dd.19-12-2012: Op de site www.magixvdlbijspijkeren.nl heb ik niet het antwoord op mijn vraag kunnen vinden.
Aanvulling dd.10-01-2013: In 2009 kocht ik Video deluxe 16 Premium met het Magix USB-Videowandler voor de omzetting van mijn videos. Deze combinatie heeft lange tijd goed gefunctioneerd. Na een computercrache half vorig jaar heb ik Windows 7 en veel programma's opnieuw moeten installeren. Daarom besloot ik het inmiddels gekochte Video deluxe 17 te installeren met het bovenstaande als gevolg. Ook deluxe 16 heeft het zelfde probleem. Voor een goede oplossing houd ik mij aanbevolen. Maar wat kan de oorzaak zijn: 1- De rood-wiite USB omzetter is kapot wat ik niet aanneem omdat ik wel beeld heb. 2- Mist het Video deluxe 17 en 16 in de software iets? 3- Mist windows 7 software iets 4- Is de USB2863 driver genoemd Magix USB-Videowandler 2 wel de juiste software voor mijn USB uit 2009? 5- ?? zeg het!