USB 2861 !!!

rens schreef op 27.12.2011 om 19:03 uur

Ik heb onderussen al vele vragen en antwoorden gelezen over de USB 2861. Ook mijn laptop 'vindt' deze USB niet. Ook niet nadat ik een .ZIPfile heb gedownload en daarna heb uitgepakt. (Magix video wandler)

Als ik een VHS tape wil opnemen heb ik maar 1 optie in het videostuurprogramma nl : mijn eigen webcam. Zelf zie ik er niet zo bijzonder uit, dus om daar een DVD van te maken......

Voor alle duidelijkheid :

Rode USB met serienummer : 1808B050309

Daaraanvast een connector met   een witte kabel met "gele tulp" aansluiting *

                                                      een witte kabel met daaraan en stekker met twee uitgangen wit en rood **

                                                      een witte kabel met een witte uitgang (vrouwelijk) ***

* aan deze gaat een rode stekker naar de VHS recorder

** vanuit de witte uitgang gaat een witte stekker naar de VHS (deze loopt synchroom met de rode stekker naar de VHS recorder

*** deze blijft "open"

 

Verder heb ik een Acer Aspire 8930 en gebruik ik Windows 7 en RUV FILM op DVD7

Wie wil en kan mij helpen??

Reacties

bobbiaan schreef op 27.12.2011 om 23:10 uur

Beste...,

 

Fil op DVD 7 is een ouder pakket dat werd geleverd met Red uw Video's. Ik weet het niet zeker maar dit programma wordt niet door Windows 7 ondersteund.

 

Mvg

Bobbiaan 

bobbiaan schreef op 27.12.2011 om 23:13 uur

Aanvulling op mijn vorige antwoord.

Heeft u het programma met de USB grabber als pakket gekocht dan is het probleem de USB 2861 stick. deze is dan niet geschilkt voor windows 7 besturing.

 

Mvg

Bobbiaan

 

lucky_me schreef op 28.12.2011 om 07:59 uur

hallo

aanvullend op het antwoord van bobbiaan; ook wanneer je werkt met windows 7 heb je de mogelijkheid progamma's te installeren van vroegere datum. wanneer je niet weet hoe dit werkt vind je hier een filmpje met meer uitleg, mogelijk moet je eerst een klein viewertje installeren.

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Make-older-programs-run-in-this-version-of-Windows

mvg

Luc