Upgrade installeren

geert10 schreef op 21.11.2018 om 15:16 uur

Ik wilde update-service VdL Premium verlengen, maar in bestelproces bleef slechts de aankoop te vinden, dus maar gekocht. Ook de mogelijkheid van CD/DVD bleek niet meer te vinden, dus downloadversie gekocht. Nu zit ik met vele progr.tjes die zich niet laten installeren. Wel in "extra effecten" vierkantjes v. progr. bv. VitaSCene met wit rondje en downloadpijl, in re. veld groter rondje met downloadpijl en serienr., er wordt gedownload tot 100% maar verder niets.

Bij het invoeren van waardebonnen worden de gevraagde codenummers geweigerd, schiet niet op...

Op de site van NewBlue staan als CURRENT: Nostalgia, Recolor en Elements 3 Overlay maar deze zij niet te vinden in VdL.

Veel ergernis. Bovendien is een helpdesk niet te bereiken, ondanks de aangekondigde SERVICEHOTLINE, deze laat slechts een computerstem horen.

Ik heb wel een supportvraag ingediend, maar bij de vorige vraag kreeg ik een standaardantwoord dat de vraag niet beantwoordde, en na mijn reminder al weken niets meer gehoord. Dus hoopvol ben ik niet. Mijn PC draait op Windows 10.

Voor dat ik de koop ongedaan maak: Wie weet raad? M.vr.groet, Geert

Reacties

mi-bo schreef op 21.11.2018 om 17:54 uur

@geert10

Beste Geert,

Niet wetend wat er verkeerd is gegaan bij U.

Op deze manier heb ik het gedaan.

Verlenging van de updateservice - 1 jaar
Video deluxe Premium

De update-service voor uw product met het serienummer 
P3-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx werd verlengd 
t/m

Doordat U de Download versie heeft gekocht zit er onder extra inhoud downloaden.

MotionStudios Vasco da gama 11 Ess

en

prodad Vitascene 3 LE

Deze 2 programma's moeten eerst geïnstalleerd worden,en later met serienummer vanuit download brief geactiveerd worden

De volgende programma's zijn met een download en serienummer

proDAD ReSpeedr 1.0,

HitFilm Stylized Pack

HitFilm Variety Pack

NewBlueFX Filters 5 Recolor

NewBlueFX Filters 5 Recreate

Video deluxe Content Pack Premium 2019

Waardeboncode:
G3-xxxxxx-xxxxx-xxxx

Met uw aankoop van Video deluxe Premium ontvangt u een
waardeboncode voor 1 plug-in en 5 artikelen naar keuze uit
de Video deluxe In-App store.

Zo activeert u uw contentpakket:

Activeer dit contentpakket direct in de Video deluxe 
Premium-programma-interface ("Hulp"-menu en vervolgens 
"Contentpakketten vrijschakelen"). Het programma moet 
hiervoor eventueel vooraf worden geactualiseerd.

Dit alles is maar op 1 machine te installeren, heeft U een 2de Machine dan is de upgrade wel te downloaden.

Dit is de volgorde van installeren.

Mvg

Michael

mi-bo schreef op 21.11.2018 om 18:10 uur

@geert10

Beste Geert,

nog een extra vermelding,ga naar hulp, Contentpakket(ten ) activeren.

Hier staat namelijk Hitfilm Ignite Color Cine.

Na het installeren krijgt U direct een mail met serienummer

HitFilm Ignite Color Cine : xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx

en kan dit worden verzilverd ontvangt u een
waardeboncode voor 1 plug-in en 5 artikelen naar keuze uit
de Video deluxe In-App store.

Hartelijk dank voor uw activering.

Bewaar deze zorgvuldig.

Met vriendelijke groet

MAGIX Software GmbH

Quedlinburger Straße 1

10589 Berlin

GERMANY

Mvg

Michael

geert10 schreef op 21.11.2018 om 22:12 uur

Beste MiBo, bedankt voor snelle antwoord. Problemen zijn nog niet opgelost, helaas.

Verlenging update service lijkt OK. Vasco da Gama 11, proDad ReSpeedr, heb ik nu als stand-alone. Juist?

HF Stylized Pack en Variety Pack en Ignite Color Cine als plug-ins. Maar:

Van VdL Content Pack Prem. wordt waardeboncode ongeldig verklaard; NBFX Filters 5 Recolor en Recreate zijn in de Store aangeboden, na Kopen, waardebon verzilveren, invoeren (RESMID19...) > ONGELDIG verklaard.

Prodad Vitascene 3.0 levert een bestandsmap op, na downloaden, herstarten VdL, venstertje: 102 plug-ins gevonden. De Plug-in-manager meldt steeds dat er geen object is geselecteerd, wat wel gebeurd is. Na -tig pogingen opent de manager wel, maar geen Vitascene. Handmatig zoeken bij Virtual Dub-filter-Plug-ins>program files>Prodad>Vitascene 3.0 levert ook niets op. De gratis 5 progr. zijn wel te downloaden maar niet te installeren.

Hopelijk zijn met deze uitleg de problemen wat verduidelijkt, en mag ik nogmaals om hulp vragen.

mi-bo schreef op 21.11.2018 om 22:23 uur

@geert10

Beste Geert,

Zodra U Vdl Content Pack open wordt Ignite Color Cine geïnstalleerd, en krijgt U een mail binnen met serie nummer.

Voor NBFX Filters 5 Recolor en Recreate heeft U in toegestuurde mail de serienummer ontvangen, dit is maar voor 1 machine, en is niet mogelijk om op een 2de machine te installeren ( PC / Laptop ).

De 5 andere programma's moet U uitpakken.

Mvg

Michael

geert10 schreef op 22.11.2018 om 16:27 uur

Bedankt voor het antwoord, maar mijn problemen blijven. Ignite C.C. werkt.

NBFX Filt.5 Recolor niet. Ik kan met de link uit de e-mail van Magix downloaden, er wordt geïnstalleerd, dan komt van NB de update, lijkt ook de downloaden en te installeren maar dan komt venster: "Something is blocking the installation of Open FX video editor". Alles via taakbeheer gesloten, hielp niets. En Recolor staat wel in de NBFX Application Manager, met "Current". Begrijp er niets van.

Vanuit de Store lukt het ook niet. Het lukt ook maar niet iets van de 5 gratis progr. uit de store te openen. U spreekt over uitpakken, maar dat is mij al uren niet gelukt. Onbegrijpelijk klantonvriendelijk.

Graag zou ik horen wat de oplossing is. Bij voorbaat dank en met vr. groet, Geert

Bol schreef op 22.11.2018 om 18:25 uur

Hallo Geert,

Tegenwoordig worden alle Magix programma's nog maar verkocht als downloadversie met een updateservice. Magix programma's zijn altijd te her- installeren. Ga dan naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) en klik op verder en dan op mijn producten en zoek dan het programma, dat je wilt her-installeren.

Je schrijft, dat Nostalgia, Recolor en Elements 3 Overlay geïnstalleerd zijn, maar nog niet terug zijn te vinden zijn onder effecten in VDL. Heb je al eens een scan gedaan?

NBFX Filt.5 Recolor is volgens mij een verzamelnaam en kan diverse effecten bezitten. Als deze bij je NewBlue staat en zijn geactiveerd, dan moeten deze effecten zichtbaar zijn in VDL

Vasco Da Gama 11 en ProDaD ReSpeedr 1 zijn stand-alone programma's

Om iets uit de Store te kopen en deze met een waardebon te kunnen verzilveren, kies dan het product die je wilt kopen. Let op!! Je kan op deze manier maar een waardebon ad: € 5,00 tegelijk verzilveren. Mocht het bedrag hoger zijn dan € 5,00, dan moet je de rest betalen.

Je heb 5 waardebonnen met allemaal verschillende activeringscode die beginnen met G3-XXXXX. Je kan deze maar een keer gebruiken.

Zijn er nog vragen dan horen wij als forumleden het wel.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.11.2018, 18:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

geert10 schreef op 23.11.2018 om 15:53 uur

Dag Rob, bedankt voor de info. Ik ben weer wat wijzer geworden. In de Magix reclame en de rekening staan NBFX Filters 5 Recolor en Recreate vermeld en geprijsd (99 euro,- p.st.) Hoewel geïnstalleerd vond ik deze niet in VdL. Maar wel in het Config.scherm, en in de WIndows Apps dwz een "Uninstall-optie").

Uiteindelijk vond ik de filters apart ondergebracht in de Plug-in NewBlue Filters.

Probleem nu dus opgelost, w.v. dank.

Dat de waardebonnen slechts 5 euro waard zijn zag ik nergens vermeld, maar het zij zo.

M.vr.groet, Geert

Bol schreef op 23.11.2018 om 16:20 uur

Hallo Geert,

Het doet mij deugd om te lezen, dat je problemen met de gegeven antwoorden zijn opgelost. Wat betreft de waardebonnen, in de aankoopmail staat de waarde van de waardebonnen vermeld

Succes met het samenstellen van je films.

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.11.2018, 16:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-