Ik wilde update-service VdL Premium verlengen, maar in bestelproces bleef slechts de aankoop te vinden, dus maar gekocht. Ook de mogelijkheid van CD/DVD bleek niet meer te vinden, dus downloadversie gekocht. Nu zit ik met vele progr.tjes die zich niet laten installeren. Wel in "extra effecten" vierkantjes v. progr. bv. VitaSCene met wit rondje en downloadpijl, in re. veld groter rondje met downloadpijl en serienr., er wordt gedownload tot 100% maar verder niets.
Bij het invoeren van waardebonnen worden de gevraagde codenummers geweigerd, schiet niet op...
Op de site van NewBlue staan als CURRENT: Nostalgia, Recolor en Elements 3 Overlay maar deze zij niet te vinden in VdL.
Veel ergernis. Bovendien is een helpdesk niet te bereiken, ondanks de aangekondigde SERVICEHOTLINE, deze laat slechts een computerstem horen.
Ik heb wel een supportvraag ingediend, maar bij de vorige vraag kreeg ik een standaardantwoord dat de vraag niet beantwoordde, en na mijn reminder al weken niets meer gehoord. Dus hoopvol ben ik niet. Mijn PC draait op Windows 10.
Voor dat ik de koop ongedaan maak: Wie weet raad? M.vr.groet, Geert