update Foto's op CD & DVD 8 deluxe naar versie 8.0.53

pionier schreef op 29.10.2009 om 18:37 uur
Ben in bezit van versie 8.0.32, bij actualisatie naar de nieuwere versie 8.0.53 loopt het fout. Downloaden gaat, maar bij installatie ervan, word er een rolback uitgevoerd zonder verandering van versie. Reden: geen  programma Foto's op CD & DVD 8 deluxe op dit systeem te vinden.
Onlogisch toch, er word toch automatisch gezien dat er een oudere versie opstaat en men wilt er de nieuwere versie opzetten. Waar zit de clou, of is het op te lossen. Iemand een suggestie?

Reacties

mi-bo schreef op 29.10.2009 om 21:17 uur
Beste Wij hebben niet ontdekt met de update dat er iets fout is gegaan, als u het programma opnieuw herinstalleerd, wordt het weer op de Pc gezet voordat u de update had binnen gehaald, succes.
bobbiaan schreef op 30.10.2009 om 11:34 uur
Beste pionier,

Mogelijk dat er een probleem is als je een antivirus programma actief heb draaien. Schakel dat dan uit, herinstalleer het foto op c en d 8dl. Ga na opstarten van het programma in het menu onder hulp naar programma actualiseren en dan moet het werken.

Mvg

Bobbiaan
bobbiaan schreef op 30.10.2009 om 22:02 uur
Beste pionier,

Ja dit is allemaal in orde lijkt mij. Toch moet er iets mis zijn. Wat voor PC heeft u? en waar worden de bestanden gezet tijdens de installatie.

Bobbiaan
bobbiaan schreef op 31.10.2009 om 17:56 uur
Hallo Pionier,

Ik roep zomaar iets want ik weet er verder niets over te bedenken, maar misschien is de patch niet geschikt voor de 64 bit besturing. Je PC is het probleem niet die voldoet prima aan de benodigde eisen. Leg dit eens voor bij de technische helpdesk van Magix.

Mvg

Bobbiaan
pionier schreef op 16.11.2009 om 16:30 uur
Hoi mi-bo & Bobbiaan,

euvel is opgelost, heb de vraag gesteld aan de helpdesk van MAGIX. Dit probleem was bij hen reeds gekend en men heeft er ondertussen een oplossing voor gevonden. Er was een softwarefout op hun server, er was nog geen update voor Foto op Cd & DVD 8. Door de serverfout bij Magix, wilde mij PC tekens die vermeende update binnen te halen.
Zaak dus tot mijn tevredenheid opgelost, met dank aan jullie.