up date

con schreef op 10.02.2019 om 17:04 uur

ik heb een up date service gekocht voor de Pro X versie. Deze versie die ik dan krijg is 16.0.2.306 . Ik heb het idee gezien de uitbreiding die ik vervolgens krijg niet de goede versie is.Deze heb ik voor een jaar gekocht in november 2018 voor 149,00

kan iemand mij vertellen of dat de juiste versie is.

Met dank

Reacties

mi-bo schreef op 10.02.2019 om 17:35 uur

@con

Beste Con,

Welkom op het MAGIX.INFO.Forum,

De laatste download update van MAGIX Video Pro X 10 is inderdaad versie :16.0.2.306

( zie bij mededelingen )

https://www.magix.info/nl/forum/nieuwe-download-update-voor-magix-video-pro-x-met-upgrade-garantie--1219415/

Mvg

Michael

con schreef op 09.06.2022 om 14:31 uur

Dag beste

 

Ik heb een up date service tot 29-11-22. Er is nu een nieuwe versie uit ProX14 met veel verbeteringen. Omdat ik een update service heb gekocht en die nog niet is verlopen heb ik normaal gezien recht op de verbeteringen die jullie weer hebben gemaakt voor de pro versie! Maar helaas klopt dat niet.

ik zie graag jullie reactie tegemoet.

xxxxx@gmail.com

Bol schreef op 09.06.2022 om 15:14 uur

Beste @con,

U hebt op 29-11-2021 uw updategarantie verlengt tot 29-11-2022. Als het goed is, hebt u deze toen reeds kunnen upgraden naar Pro X13. In mei 2022 is Pro X14 uitgebracht. U zou deze dan via Hulp / Online actualiseren kunnen upgraden naar Pro X14. Kijk eens in uw aankoopmail van november 2021 of u soms toen een ander P3-serienummer hebt gekregen. Als dat zo is, ga dan naar Hulp / Programma deactiveren. Start Pro X weer op en activeer Pro X met dit nieuwe P3-serienummer.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Aanvulling: 09-06-2022 om 15:21uur

Dit is de laatste versie van Pro X14

Laatst gewijzigd door Bol op 09.06.2022, 15:22, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 09.06.2022 om 15:32 uur

Beste @con,

Het kan zijn, dat er bij Mijn Account / Mijn producten meerdere P3-serienummers vermeld staan bij Pro X

Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

con schreef op 10.06.2022 om 09:46 uur

Dag Rob

ik heb maar een P3 nummer en helaas Kamil nu niet een upgrade uitvoeren. Als ik op hulp en om line activeren klik kan ik alleen maar de upgrade kopen voor 149.00 dat is toch niet de bedoeling hoop ik.
ik zie graag een oplossing tegemoet.
gr Con

Bol schreef op 10.06.2022 om 11:03 uur

Hallo @con,

Op dit forum proberen forumleden elkanders problemen op te lossen, maar het staat wel geheel los van Magix Support. U kunt het beste een mailtje sturen naar: infoservice@magix.net en daar uw probleem voorleggen.

U schrijft: "Ik heb een updateservice tot 29-11-22". Staat dit ook vermeld bij Mijn account / Mijn Producten? Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-