Uitsnede werkt niet goed

George60 schreef op 17.12.2012 om 20:28 uur

Indien ik een scene selecteer, dan effecten dan uitsnede, als ik nu een uitsnede wil maken gaat het regelmatig fout
Ik selecteer dan VRIJE PROPORTIES en beeld vullend uit
Dan wil ik bv de rechter verticaal naar binnen schuiven dan gaan alle lijnen van het kader meer, terwijl toch alleen de linker had gemoeten.
Soms na een paar keer opnieuw proberen lukt het wel.
Doch dan komt vaak het volgende: na linker verschoven te hebben, de rechter verschuiven en ja hoor alles staat weer maximaal, dus linker springt terug naar begin stand, hetzelfde geldt voor boven onder, doe je eerst links en dan rechts dan dit verschijnsel niet!
Ook als ik proporties behouden aan klik gaat het NIET goed! Zelfde veschijnsel je maakt het kleiner op moment dat je het wil verschuiven wordt alles weer 100%!
Kortom enkele details werken nog steeds niet goed, deze update heeft tot nu toe alleen maar ergernis gegeven, ik ga dan ook versie 2012 weer terug zetten, totdat versie 2013 wel goed werkt!

Reacties

RiViS schreef op 17.12.2012 om 21:31 uur

Hallo George,

Dank voor je melding. Ik heb het even uitgeprobeerd en vind af en toe de zelfde verschijnselen. Soms gaat het wel goed, zoals jij ook al zegt.

Heb je Magix Support al ingelicht? (je weet inmiddels de weg...)

groet,

Rijk

George60 schreef op 17.12.2012 om 21:41 uur

Ja Rijk ik heb het aan een vorig TICKET gehangen. Dus maar hopen dat nu eens een update komt die wel goed werkt, durf niets meer uit te proberen. Ben terug naar 2012

Groet van George