hoe te installeren ga naar magix.com (als u geen dvd heeft)(dit geld voor versie 2020) open de trial versie aan van het product u heeft.(video)
Classic, plus, premium.
Download ong 4,5 mb dit uitpakken en het programma installeren is het geïnstalleerd kunt U het via hulp Online actualiseren dit met Uw email adres bekend bij MAGIX en wachtwoord en het mooie product staat op de Pc van Uw dochter, via hulp extra programna (ong 8 Gb)installeren en het volledige programma is klaar om te gebruiken.
Beste MW, let wel u kan niet tegelijk de beide programma's werkend hebben dus uw dochter moet dan op een ander tijdstip werken aan een project Mvg Kees
Beste MW, let wel u kan niet tegelijk de beide programma's werkend hebben dus uw dochter moet dan op een ander tijdstip werken aan een project Mvg Kees
Hallo MV
Even met Kees Haremaker meedenken, ik heb het vermoeden, dat Kees een denkfoutje maakt. Wat hij waarschijnlijk bedoelt te zeggen is, dat wanneer u bv. VDL 2016 en VDL 2020 op uw laptop of PC hebt staan, dat u VDL 2016 of VDL 2020 afzonderlijk kan worden opgestart maar niet beide te gelijk. En Inderdaad hebben VDL 2016 en VDL 2020 twee licenties.
Hallo MV
Even met Kees Haremaker meedenken, ik heb het vermoeden, dat Kees een denkfoutje maakt. Wat hij waarschijnlijk bedoelt te zeggen is, dat wanneer u bv. VDL 2016 en VDL 2020 op uw laptop of PC hebt staan, dat u VDL 2016 of VDL 2020 afzonderlijk wel kan worden opgestart maar niet beide te gelijk. En Inderdaad hebben beide VDL 2016 en VDL 2020 twee licenties.
Groet,
Rob
Hallo MV inderdaad, ik heb VDL 2020 op mijn PC en tevens op mijn laptop, binnen dezelfde LAN kan ik niet tegelijk op mijn PC als op mijn laptop met VDL werken maar wel als ik mijn laptop meeneem naar een andere lokatie (studio) werkt het wel Mvg Kees
Bedankt voor deze informatie. Dit wist ik niet, maar ik zal / ga dit eens uitproberen. Beide PC staan namelijk via een Modem Experia Box V9 aangesloten op een van de LAN poorten. LAN 1 = PC 1 en LAN 2 = PC 2. Ik laat het u weten, wat mijn bevindingen zijn.