Trillingen in geexporteerde videofilms

adenmonikamoors schreef op 07.11.2019 om 21:13 uur

Ik maak video met een Sony FDR AX 700 en bewerk de video met Video Pro X (laatste versie). Recent nog een video bewerkt en in MPEG 4 geexporteerd met een perfect resultaat. Nu echter hebben nieuw geexporteerde videos enorme trillingen in beeld en zijn daarom niet om aan te zien. Heeft iemand een idee waaraan dat kan liggen? Bij het bewerken zijn die trillingen niet te zien. Ik werk trouwens in de basismode bij Pro X.

Reacties

mi-bo schreef op 08.11.2019 om 11:00 uur

@adenmonikamoors

Beste Ad & Monika Moors.

U schrijft "Recent nog een video bewerkt en in MPEG 4 geëxporteerd met een perfect resultaat".

van wanneer zijn deze beelden.

U schrijft "Nu echter hebben nieuw geëxporteerde video's enorme trillingen in beeld en zijn daarom niet om aan te zien, van wanneer zijn deze beelden, een andere export gebruikt.

Als  bij het bewerken de trillingen niet te zien zijn en na het exporteren naar Mpeg 4 is zeer vreemd, heeft U geen andere handelingen gedaan zoals U omschrijf Recent.

Een vraag waarom werkt U in de basismode i.p.v Tijdlijn modus met dit zeer uitgebreide montage programma van MAGIX.

Met vriendelijke groet,

Michael

adenmonikamoors schreef op 08.11.2019 om 12:04 uur

Gemakzucht, ik werkte al vele jaren met de magix video premium programma's en ben in Pro X met storybord blijven werken. Ik heb na het succesvol bewerken van het door mij opgenomen concert "Time Flies", waarvan het resultaat te zien is op mijn Youtube pagina onder "ad en monika moors", een film opgenomen in Berlijn en Leipzig en daar gaat het mis in Magix. Op de videocamera zien de beelden er erg goed uit, bij het bewerken ook alleen bij het exporteren gaat het kennelijk mis.

mi-bo schreef op 08.11.2019 om 12:21 uur

@adenmonikamoors

Beste Ad & Monika Moors.

Dank voor Uw Feedback.

Jammer, want via tijdlijn modus heeft U meer mogelijkheden, zeker nu U de trillingen heeft.

Enkele suggesties,

te dicht bij een magnetisch veld gestaan, want mocht het muziek wel worden opgenomen,

vlakbij geluid boxen dan is het geluid overstuurd.

Dit niet van te voren in de camera geregeld.

Dan ziet het er in de camera goed uit, maar als het geïmporteerd wordt komt het probleem naar voren.

Met vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 08.11.2019 om 15:00 uur

Hallo Ad en Monika,

U schrijft: "Op de videocamera zien de beelden er erg goed uit, bij het bewerken ook alleen bij het exporteren gaat het kennelijk mis". Als de beelden via de videocamera en op de tijdlijn Magix Pro X geen trillingen zichtbaar zijn, hebt de trillingen niets met magnetisch velden te maken. U zou dit zelf kunnen controleren / uitproberen om uw filmfragmenten af te spelen in bv. VLC media player of Media Player Classic Home Cinema ( https://mpc-hc.org/ )

Laat het forum weten wat het resultaat is.

Groet,

Rob

PS. wat is u Pro X versie.

Laatst gewijzigd door Bol op 08.11.2019, 15:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-