Top button / Naar boven knop toevoegen of maken (ook voor volgende en terug)

Heidebloem schreef op 26.02.2009 om 02:52 uur
Is het mogelijk om een top button te maken?

Ik heb nu al een 3 dubbele navigatie balk (2x hoofd navigatie boven en onder, 1x subnavigatie) maar als ik beneden bij de pagina ben wil ik met 1 druk op de knop naar boven gaan.

Is dit mogelijk.

Zo ja... Hoe moet dat.

Dit geldt ook voor volgende en terug knoppen.

Alvast bedankt.

Reacties

styn-huveneers1 schreef op 02.03.2009 om 08:12 uur
nee, niet zozeertop-buttons..

maar als je een link op die pagina zet, onderaan, naar dezelfde pagina.. dan zou hij misschien bovenaan weer beginnen bij het klikken er op.

verder is er geen verder en terug button.. ook die kun je zelf maken.
Alieke schreef op 07.12.2009 om 19:37 uur
Ja dit kan! Je moet hiervoor 'ankerpunten' maken.
Selecteer een knop of tekst, klik op 'namen' (rechtermuisknop menu) en geef het anker een naam. Selecteer het gedeelte waar je naar terug wil linken en maak daar via eigenschappen een link....klaar!
johnkonijnendijk schreef op 24.11.2011 om 15:30 uur

 

Ja dit kan! Je moet hiervoor 'ankerpunten' maken.
Selecteer een knop of tekst, klik op 'namen' (rechtermuisknop menu) en geef het anker een naam. Selecteer het gedeelte waar je naar terug wil linken en maak daar via eigenschappen een link....klaar!

Alieke,

Begrijp precies wat je wilt zeggen, maar ik vraag me af of je antwoord betrekking heeft op Website maker. Je kunt nl. in dit programma niets beginnen met je rechter muisknop. De vraag is dus: Hoe plaats ik een anker in een tekst, die ik vervolgens een naam geef om daarna met een link hierop terug te springen? Bedankt & groeten, John