titels verdwijnen bij mvdl 2015 plus

sammy.uijdens schreef op 16.08.2015 om 17:04 uur

wanneer ik mijn video's van mijn gopro bewerk die gefilmd zijn in 1920 1082 HD dan kan ik er wel al de titels op gebruiken maar  bij het afmixen verdwijnen deze. slechts enkele simpele titels kan ik gebruiken zonder dat deze weg zijn. hoe zou dit kunnen komen en hoe los ik dit probleem op zodat ik al de titels kan gebruiken? Ik wil wel de qualiteit van mijn beelden niet verlagen ofzo.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 16.08.2015 om 18:33 uur

Hallo Sammy,

Je vraag is moeilijk te beantwoorden. Het kan van alles zijn. Je zal meer informatie moet geven.

1. Onder welke Windows versie werk je?

2. Plaats je titels wel onder de filmfragmenten?

3. staat de "Mute" geactiveerd aan de linkerkant van de tijdlijn?

4. heb je het programma al online geactualiseerd?

etc....

Succes,

Rob

sammy.uijdens schreef op 16.08.2015 om 19:04 uur

Ik gebruik windows 10, maar had dit probleem al met mijn windows 8.1.

ik plaats mijn beeldmateriaal op het bovenste spoor en mijn titels eronder. op deze moment zijn de titels nog zichtbaar maar na een rendering zijn ze niet meer zichtbaar. dit gebeurd bv bij de 3d titels. geanimeerde titels blijven dan weer wel staan en veranderen in een paarse kleur op het spoor. degenen die verdwijnen worden niet paars. het programma wordt regelmatig geüpdate op het net. van de vergrendelfuncties links is niets aangeklikt. zou het kunnen dat er problemen zijn met andere framerates ofzo? zo ja , hoeveel frames per seconden moet ik dan aanhouden?

Voormalige gebruiker schreef op 16.08.2015 om 19:46 uur

Hallo Sammy,

Je hebt geupdate naar Windows 10. 

Je moet na de update online actualiseren. Start VDL en ga naar: hulp/online actualiseren. 

Groet,

Rob

sammy.uijdens schreef op 23.08.2015 om 08:28 uur

dank u,

nu werken ze wel. probleem opgelost