Reacties

magixagent schreef op 22.10.2011 om 17:12 uur

Op een Dvd kan maximaal 2 uur en 50 minuten, als u dit ook doe dan is dit van een kwaliteit nog minder dan vroeger VHS, maximaal 1 uur op een dvd voor een goede resultaat.

gr

lucky_me schreef op 23.10.2011 om 05:52 uur

Op een Dvd kan maximaal 2 uur en 50 minuten, als u dit ook doe dan is dit van een kwaliteit nog minder dan vroeger VHS, maximaal 1 uur op een dvd voor een goede resultaat.

gr

akkoord, wanneer er te veel op een dvd geplaatst wordt, gaat dat ten koste van de kwaliteit. Anja spreekt echter enkel van onscherpe titels en teksten.

Misschien eens zien in het venster "titel" onder geavanceerd krijg je een nieuw venstertje. Daarin zit een soort scrolbar waarmee kunstmatig onscherpte kan worden gegenereerd. Voor scherpe tekst moet die op 0 staan

 

anjaschouten schreef op 25.10.2011 om 22:28 uur

Ik heb er naar gekeken maar die staat inderdaad wel op "0".

Als ik het op hoge kwaliteit (HD1 en HD2)  opsla zijn de teksten wel scherp....

maar ja dat is niet o een DVD te branden ik heb geen Blue Ray.

Is er nog een andere mogelijkheid, scherpe tekst lijkt me toch niet echt moeilijk voor zo'n programma....

lucky_me schreef op 26.10.2011 om 07:05 uur

Hoge kwaliteit kan wel op een dvd gebrand worden, maar zoals magixagent reeds aanhaalde, dan kan er wel minder op natuurlijk

anjaschouten schreef op 26.10.2011 om 19:31 uur

HOe doe je dat dan hoge kwaliteit op een DVD branden?

Als ik DVD branden kies kan ik verder dan nog iets instellen???

magixagent schreef op 26.10.2011 om 19:52 uur

als U bij het punt ben om te gaan branden, klikt u geavanceerd aan, daar kunt u de bitrade aanpassen, die staat nu op 6200 die kunt u verhogen tot max 8700, als u dit doe ziet u vanzelf hoe lang de plaatsing is op een dvd ipv 120 minuten nu 65 minuten

gr