titels maken in Magix fotostory de Luxe 2014

remdevee schreef op 19.12.2013 om 19:18 uur

Als ik in de titelgenerator werk en ik klik op animaties, krijg ik twee keer de keuze van links naar rechts en niet een keuze van rechts naar links. Ook krijg ik twee keer een keuze van boven naar beneden en geen keuze van beneden naar boven, Ik heb bij de gestelde vragen geen antwoord gevondeen voor dit probleem, 

Is er een oplossiong voor dir probleem?

Is het een fout van het programma en zo ja, hoe en wanneer wordt het middels een update hersteld? 

 

Reacties

mi-bo schreef op 19.12.2013 om 19:34 uur

Uw vraag gelezen.

gedaan wat U heeft omschreven, ik maak via de T toets een titel, en klik dan op Animatie waar nu geen staat en alle 4 de andere functies werken perfect,

Is Uw pakket wel goed geinstalleerd, heeft U zich bij MAGIX geregistreerd en geactiveerd.

En heeft U via hulp online activeren, de download update geinstalleerd

RiViS schreef op 19.12.2013 om 19:43 uur

Ik heb het even gecheckt en inderdaad: precies wat je meldt. Foutje dus. Ik heb daarna gekeken of er een update was en die is er. Update dus gedownload en nu blijkt de fout inmiddels al hersteld te zijn. Dus:

Ga naar Hulp/ Online actualiseren  en volg de instructies. Zorg wel dat je met Internet verbonden bent. De update heeft versie nr  13.0.2.88

groet,

Rijk