Titels aanbrengen lukt niet.

nala schreef op 23.01.2012 om 14:36 uur

Het is niet mogelijk om een titel aan te brengen. Bij het aanklikken van de titelbutton gaat het preview venster direct op zwart. Ook bij twee keer klikken gebeurt er niets. Bij de eerst volgende handeling moet het programma worden afgesloten worden. Ik heb het programma al diverse keren opnieuw geinstalleerd. Echter zonder resultaat. Ook crasched het programma regelmatig bij het opstarten. Dit gebeurd dan met dezelde foutmelding.

Windows 7,i5 processor,  videokaart 1GB, RAM 8 GB.

Magix Video de luxe MX

Reacties

mi-bo schreef op 23.01.2012 om 15:49 uur

Beste, een vervelend verhaal.
U heeft het product geregistreerd en geactiveerd, ( aanmelden bij Magix).
Als U een project op de tijdlijn heeft staan en u werkt via de tijdlijn modus verschillende tijdlijnen onder elkaar, zodra u de T toets aan klik gaat in preview de tittel modus open en waar uw cursor staat Orange lijn daar wordt de tittel geplaats zodra u op het vinkje van oké klikt.
Is dit niet het geval is het product niet goed geïnstalleerd ( een mail naar help@magix.net  zij kunnen u verder helpen)
succes.

FransS schreef op 23.01.2012 om 19:27 uur

Hoi Mi-Bo,

Heb deze vraag al beantwoord op een andere traed van 21-01-'12 ,kijk daar even naar.

Nala, Heb je een Orginale DVD of de downlaod versie ?

nala schreef op 24.01.2012 om 08:56 uur

Hallo FransS,

Ik maak gebruik van de orginele DVD.

Bedanktvoor je inzet.

nimrod11 schreef op 28.04.2013 om 16:35 uur

Beste nala en andere lezers,

Ik heb momenteel hetzelfde probleem zoals jij het omschrijft. Bij het invoeren van Titels volgt een foutmelding en gaat het scherm op zwart. Ik ben al geruime tijd met de helpdesk van Magix aan het mailen, maar een echte oplossing heb ik nog niet. Hoe is het probleem bij jou opgelost? Wie kan mij helpen?