tijdweergave werkt niet meer in magix music maker premium 2015

marg schreef op 10.07.2015 om 21:49 uur

er is geen tijdweergave meer in het programma, dwz de rode verticale streep beweegt niet meer en de teller loopt ook niet meer.

Opnemen en afspelen doet het programma nog wel, maar montage wordt erg lastig zo.

Als ik het programma terugzet op standaardwaarden verandert er niets. Het is ook de laatst geupdate versie.

Heeft iemand aub een suggestie?

Als niets helpt kan ik dan het programma verwijderen en opnieuw installeren?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 11.07.2015 om 14:07 uur

Hallo Marg,

Je heb deze vraag reeds eerder gesteld. Je hoeft deze vraag niet steeds opnieuw te stellen. Op deze vraag is geen goed antwoord te geven.

1.)

Wat je zou kunnen proberen is, om de weergave te optimaliseren. Dit kun doen door met de muis te klikken op: zie afbeelding

of op sneltoets  F12 te drukken.

2.)

Ga naar: Een programma verwijderen of wijzigen van Windows 

Klik op: Magix Music Maker 2015

Kies dan voor "Herstellen"

Succes,

Rob

marg schreef op 12.07.2015 om 22:37 uur

hallo Rob,

Dank voor je antwoord!

Ik had de vraag opnieuw gesteld in de hoop dat er meer suggesties zouden komen.

Het is namelijk een vreemd probleem wat ik maar niet opgelost krijg.

De f12 functie deed helaas niets.

Herstellen ook niet, hierna kon ik magix zelfs niet meer openen. Ik heb het programma daarna opnieuw geinstalleerd, maar ook dan blijft de teller op nul en het rode streepje stil staan.

Zou het iets te maken hebben met de gele tijdsbalk erboven, ik probeer maar iets?ook krijg ik een eerdere gratis proefversie van premium 2015 (download) maar niet verwijderd uit het ' windows programma' onderdeel, zou dat ook iets kunnen doen?

nog iets wat ik zou kunnen proberen?

gr.

Marg

 

 

Voormalige gebruiker schreef op 13.07.2015 om 00:24 uur

Hallo Marg,

Het lijkt erop dat je tweemaal MMM 2015 op je computer heb staan, wat ik wel vreemd vind. Mijn advies is dan ook, de-installeer MMM 2015 van je computer. Wanneer je dat gedaan hebt, geef dan een zoekopdracht in windowsverkenner Maker 2015 . Nu wordt alles, wat nog met Magix Music Maker 2015 te maken heeft, weergegeven. Ook de mappen en bestanden in de verborgenmappen. Verwijder deze mappen en bestanden handmatig (let wel goed op, dat je de juiste bestanden verwijderd). Wanneer dat is gedaan, installeer je MMM 2015 opnieuw. Zie afbeelding om de verborgen mappen zichtbaar te maken. Ik weet dat het een hele klus is. Ik heb dit zelf al een paar keer gedaan met ander Magix programma's. 

Wanneer je niet de benodigde computervaardigheden bezit, raad ik je sterk aan om in je omgeving een computerdeskundige te zoeken.

Alles, wat ik hierboven beschreven heb, doe je op eigen risico !!! 

Succes en laat het mij weten,

Rob

marg schreef op 15.07.2015 om 11:25 uur

hallo Rob,

Het probleem is opgelost!

Een update van acrobat reader bleek ineens de oplossing, ook weer geleerd.

Dank je wel voor het meedenken!

gr.

Marg