testversie Video de Luxe 16 plus

plagge schreef op 06.05.2010 om 13:29 uur
Ik heb vandaag het programma gedownload. Daarna de camera (Panasonic HDC HS 700) aangesloten via de USB. Krijg meteen de melding dat het prog de kamera niet ziet.  Betekent dit, dat ik alleen via het door Pan. bijgeleverde programma de AVCHD bestanden kan overbrengen naar de PC?  Lijkt mij raar. 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 06.05.2010 om 14:02 uur
Beste plagge, Inderdaad u zult met het door panasonic geleverde prog. uw bestanden op de PC moeten overbrengen. Zelf heb ik een Canon en daar moet ik hetzelfde doen. Het is niet anders!
mi-bo schreef op 07.05.2010 om 10:52 uur
beste Plagge,
zoals cheeta, het omschrijf is correct.
met de cd die bij de camera is geleverd, wordt Uw camera als een harde schijf gezien, en kunt u de bestanden van de camera importeren, en daarna importeren in vdl 16+.
succes
plagge schreef op 07.05.2010 om 13:14 uur
 Beste Cheeta en Mi-BO,  Is dat alleen in de testversie zo of ook in het gekochte prog. Het laatste zou wel erg vreemd zijn want dan heb je eigenlijk geen compleet prog. Of zie ik dat verkeerd? Waarvoor is het symbool HD Camera bij het keuzemenu Opnamebron? 

Ik heb het inderdaad nu ook in de gebruiksaanwijzing gelezen. Deze geldt neem ik aan ook voor de gekochte versie. 

Bedankt in ieder geval voor het meedenken!