Test versie Pro X6

George60 schreef op 17.02.2014 om 20:58 uur

Vol goede moed geinstalleerd, (test versie) een 1 minuut content op de tijdlijn gezet en exporteren als mpg m2ts en MP4, hier klopt dus iets niet hetzelfde content in versie 2014 32bits is beduidend sneller met export!!!!

de mpg V2014 in 24 sec en PRO X6 48sec!!!

de m2ts versie V2014 in 61 sec PRO X6 in 112sec!!

mp4 in versie 2014 55sec PRO X6 in 94 sec.

wordt effecten op gpu inschakelen erbij aangevinkt dan worden tijden langer!

Wat ook opvalt is dat export MP4 geen hogere bitrate voor geluid kent dan 192kb/s bij v2014 kun je wel nog 384kb/s instellen

Ook inPRO X6 werkt uitsnede niet goed!! een zijde kleiner maken gaat goed zodra je de volgende wilt aanpassen springt het weer terug! (vrije proporties en niet beeldvullend)

Kortom weet niet echt wat ik hiervan moet vinden.

Valt dus op dit moment tegen.

Reacties

granddadmd schreef op 18.02.2014 om 12:45 uur

Beste George 60,
Ik heb een idee dat U het programma niet geheel onder controle heeft.
er is een verschil tussen 2014 Prem en ProX6.
er zijn heel veel opties die de consument graag gebruikt (VDL 2014Prem) uit de ProX6 versie  zijn gelaten,
dan de vergelijking die U doet van exporteren naar de tijdlijn is de ProX6 wel degelijk sneller, maar dat zal aan Uw grafische kaart liggen, dan export MP4 is correct dat de ProX6 versie tot 192kb/s gaat, meer heeft U toch niet nodig, U schrijft over dat U tot 384kb/s in vdl2014 Prem kunt gaan, gezien ik de AAC codec op mijn PC heb staan kan ik tot 1024 gaan, maar wat heeft dit voor nut.
Ook de optie delen ziet U niet in de ProX6 versie, leden die met muziek werken gebruiken MMM2014 Prem om de geluiden. Voice over  te optimaliseren, en dan exporteren naar de tijdlijn van ProX6.
Uitsnede maken bestaat namelijk uit 2 opties, eerst gebruikt U section, en daarna gaat u naar Sice/position om het neer te zetten zoals u het wilt.
Jammer dat U zo negatief bent op de site gezien er vele reacties zijn van semi Pro gebruikers die erg enthousiast zijn
gr
granddadmd

George60 schreef op 18.02.2014 om 16:15 uur

Beste granddadmd

Ik heb 3 SSD's (Samsung 840 Pro) en een GeForce GTX 760 kaart en een Intel core i7 3,4GHz, kortom hier kan het niet aan liggen.

Ik constateer m.b.v. een eenvoudige opzet dit verschil en dat verschil heb ik gewaardeerd dat het mij nog niet kan overtuigen.