Terugkomend op jullie vraag van Juli.

vogeltje schreef op 30.08.2011 om 11:00 uur

Hallo.

Ik had al eerder de vraag gesteld over het opnemen van mijn film op magix 16 dat lukt nog steeds niet.

Ik kreeg toen van jullie een mail met het verzoek om gegevens van mijn camera omdat als ik het programma opend en ik sluit mijn camera aan op de pc dan als ik de film op wil nemen er steeds in beeld komt dat hij mijn camera niet kan dedecteren dus het schrem links blijft zwart.

Maar omdat toen mijn camera bij mijn dochter was kon ik niet de gewenste gegevens opgeven en heb afgesproken dat zodra de camera terug was ik dat zou doen nu heb ik de camera hier en de gegevens zijn:

JVC GZ-MG 330HE  EVERIO HDD.

Hopende dat ik nu wel van jullie te horen krijg wat ik moet doen.

Ik kan wel de film opnemen in het bijgeleverde programma van de camera en dat dan overzetten in magix maar dan staan alle beelden door elkaar.

Het moet toch mogelijk zijn om met het dure programma van magix de film zo over te nemen.te bewerken en te branden?

Reacties

FransS schreef op 30.08.2011 om 16:22 uur

Hoi Vogeltje ,

Als er een fire-wire op je camera zit zou dat zo maar kunnen dat je met Magix je film kunt capture.

Maar de vraag is dan wat voor format schrijft je camera je film weg?

is dat AVI, mts2,HDV of AVCHD want met een harde schijf in de camera wil dit nog al eens verschillen.

Grt. Frans S

vogeltje schreef op 06.09.2011 om 09:00 uur

Hallo FransS

Bedankt voor het antwoord maar hoe kom ik dat te weten in wat voor format hij de film wegschrijft?

Zoveel verstand heb ik er niet van hoor.

Graag even een berichtje terug.

Gr. Jan Vogel