Reacties

mi-bo schreef op 21.01.2012 om 14:28 uur

met welk programma van Magix werkt U

gr

nala schreef op 21.01.2012 om 20:56 uur

Het programma is Video Magix MX

FransS schreef op 22.01.2012 om 13:10 uur

Dat klopt ,als je de tekst invoerd dan moet je ook de loper op de plaats zetten waar je de tekst zet en dan zal je zien dat het beeld er ook achter staat .

Suc6 Frans S.

nala schreef op 23.01.2012 om 13:56 uur

Het gaat al mis, zodra ik de titelbutton maar inklikt. Dan gaat direct het beeld van het preview venster op zwart.

nala schreef op 23.01.2012 om 13:56 uur

Het gaat al mis, zodra ik de titelbutton maar inklikt. Dan gaat direct het beeld van het preview venster op zwart.

FransS schreef op 23.01.2012 om 19:20 uur

Klik je dan op het Tabblad van Tekst of op de tekst in de mediapool ?

Ik heb dit even uit geprobeerd en laat het je nu zien wat er bij mij gebeurd maar ik heb geschreven dat wat je schreef klopte.

Dit is als ik de tekst aan klik

Dit is ook een tekst die ik aan kli maar een grotere

dit is een tekst die ik uit de tekst sleep naar de loper ,dus sleep de tekst waar je het hebben wil en zet daar ook de loper .

Suc6 Frans S.

nala schreef op 24.01.2012 om 09:06 uur

Ik heb dat ook geprobeerd, echter wordt het beeld in het preview direct zwart bij het aanklikken van een willekeurige tekstbutton in tabblad titels.

Ik heb het programma al meerdere malen opnieuw geinstalleerd, echter zonder resultaat.

Onderstaand gebeurd er zodra ik bijvoorbeeld ook in het preview venster klikt.

 

Bedankt voor je inzet.

nala schreef op 24.01.2012 om 09:15 uur

Overigens heb ik dit probleem alleen bij tabblad titels en niet bij tabblad overgangen en tabblad effecten.

Bij de andere tabbladen werkt alles normaal.

FransS schreef op 24.01.2012 om 14:01 uur

Hoi Nala,

Stuur dan even een mailtje naar helpdesk van magix daar zal je er wel uit komen,verder heb ik voor je probleem geen oplossing ook geen verklaring hoe het komt.

Suc6 Frans S.

nala schreef op 24.01.2012 om 14:19 uur

Beste Fran S.,

Ik heb gisteren een mail gestuurd naar de helpdesk, maar nog geen antwoord ontvangen.

Wel heb ik voor de zoveelste keer het programma van de computer verwijderd.

Echter heb ik nu de trail versie (30 dagen gratis proberen) gedownload.

Wat denk je.... Nu werkt het perfect.

Dus de betaalde versie doet het niet en de gratis versie dus wel.

Bedankt voor je reacties.

 

Nala.