sys-bestanden

J-Wijkstra schreef op 03.11.2021 om 20:34 uur

Inschakeling van kernisolatie in Windows 10 stuit op twee incompatibele systeemprogramma's - van Conexant en Dexetek - met dezelfde naam: DxVGrb.sys, versie 7.0.122.71. Dat bestand wordt op internet in verband gebracht met video grabbing, dus ik neem aan dat het onderdeel is van Magix Red uw Video,

Als dat inderdaad zo is: is er dan een nieuwe versie van dat systeembestand dat inschakeling van kernisolatie níet in de weg staat?

Reacties

Bol schreef op 03.11.2021 om 22:56 uur

Hallo @J-Wijkstra,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

...DxVGrb.sys, versie 7.0.122.71. Dat bestand wordt op internet in verband gebracht met video grabbing, dus ik neem aan dat het onderdeel is van Magix Red uw Video...

Voor zover ik het heb na kunnen gaan, is DxVGrb.sys versie 7.0.122.71 een driver voor Dexetek Video Grabber Driver.

Waarom u denkt / aanneemt, dat dit een onderdeel van Magix Red uw Video is, ontgaat mij in het geheel.

Als u daar een correct antwoord op wilt hebben, dan adviseer ik u om u vraag rechtstreeks te stellen aan Magix Support: Hoe neem ik contact op met de technische Support.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 03.11.2021 om 23:13 uur

@J-Wijkstra

Beste J- Wijkstra

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Versie 7.0.122.71 is dit wel van MAGIX Red Uw Video

want MAGIX RUV 2022 heeft als versie nummer 7.0.1.12

zie de tutorial:

https://www.magix.info/nl/tutorials/ruv-2022-versie-7-0-1-12--1275696/

Sc6,

Blijf gezond,

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht Sc5 moet Sc6 zijn

Bol schreef op 03.11.2021 om 23:56 uur

Hallo @J-Wijkstra,

Ik ben nog wat verder voor u gaan Googelen. Helaas kwam ik geen Red u Video versie 7.0.122.71 tegen. Voor zover ik weet heeft het versienummer 7.0.1.12 betrekking op Magix Video Easy 2022.

Via Googelen kwam ik nog wel dit tegen.

Met vriendelijk groet, Rob

Gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 04.11.2021, 00:27, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-