Synchronisatie

lejo schreef op 09.07.2009 om 13:04 uur
Mijn eerste ervaring met Magix was de download trailversie van deluxe 15 plus,ik heb daar een aantal filmpjes mee gemonteerd,die opgenomen waren met een mob nokia 95. na plitsen verschuiven tekst etc,de orginele geluidsbron gebruikt alles werkte prima.

Na de orginele rom van deluxe plus 15 te hebben geinstalleerd,heb ik problemen met synchronisatie en beeldverloop.IK wil mijn vakantiefilms
die opgenomen zijn met een sony hdd cam monteren, ik heb deze eerst naar mijn pc gekopieerd en daar vandaan geimporteerd.Maarbij het opzoeken van de punten waar ik wil splitsen loopt het geluid niet synchroon en als ik splits dan verspringen de beelden,als ik dan afspeel dan is het einde niet op de plaats waar ik gesplits hebt en het geluid klopt dan ook niet meer

Ik heb op dezelfde manier gewerkt als de trailversie
Bij de rom versie heb ik ook de basisgids gehad en daaruit bleek dat ik het de eerste keer ook op de juiste manier gedaan had verder kan ik over
dit probleem niets in terug vinden

Kan iemand mij verteellen wat ik verkeerd doe,of is dit een algemeen probleem
Ik heb hierover wel een aantal meldingen gezien wat de synchronisatie betreft maar nog geen juiste oplossing

Reacties

mi-bo schreef op 09.07.2009 om 18:25 uur
Beste Lejo, twee verschillenden dingen het eerste is opgenomen met een telefoon, en het andere met een hdd camera.
Als dvd van vdl15 + is geinstalleerd kunt u via hulp online activeren de 43mb upload binnen halen. of via Magix.com, upload, vdl 15 dan krijgt u vanzelf de upload binnen, is deze geinstalleerd pc af sl\opstarten,
als u een hdd camera heeft zit bij uw camera een cd deze installeren en daarna , na aansluiting camera met usb kabel, comando aan camera geven dat het als harde schijf dienst moet doen, beelden van camera importeren en copieeren.daarna de beelden naar de schijf slepen niet converteren, maar in de hoogste resolutie binnen halen, en u kunt in avchd bewerken en branden, en u project zal synchroon lopen. succes. mi-bo 
mi-bo schreef op 10.07.2009 om 10:46 uur
wat betreft een eendag cursus, stuur een mail naar  www.ami-video.nleen betere optie voor u hebben wij niet, gr mi-bo