Ik werk met magix video prox14 en kan in het geheel niet meer opstarten. het prograqmma blijft steken bij de "film wordt geinitialiseerd" .Waar zou dat aan kunnen liggen ?Heb prox14 verwijderd en weer aangelegd maar niets helpt.
....het programma blijft steken bij de "film wordt geinitialiseerd"...
Deze foutmelding kan verschillende oorzaken hebben. Kunt Pro X14 wel opstarten zonder dat er een lopende MVP project wordt ingeladen. Als dat wel gaat, dan zal waarschijnlijk uw lopende MVP projectbestand corrupt zijn geworden. Probeer dan eens via Bestand / project-back-up laden een back-up projectbestand in te laden.
open MicrosoftProgram_Install_and_Uninstall.meta.diagcab en selecteer "Volgende".
klik nu op "Verwijderen".
selecteer de optie "MAGIX Video Pro X" en klik op "Volgende".
Belangrijk: Als er in de lijst meer entry's met "Magix Video Pro X" of "Magix Video Pro X Update" voorkomen, laat dan de tool meerdere keren na elkaar werken tot alle Magix Video Pro X-entry's weg zijn.
Verwijder de programmamappen onder de volgende paden:
Als u deze mappen niet ziet, moet u eerst de verborgen mappen weergeven. Ga hiervoor naar "Beeld" en zet een vinkje bij de optie Verborgen Items weergeven
Na veel verwijderen en en weer installeren is het probleem op[gelost Mijn programma draait weer.
Ik denk dat de hoofd oorzaak toch is geweest dat er een film opgestart werd die op een externe schijf stond die defect was . Dank aan allen die hielpen mee denken en raad gaven.
Het doet mij deugd om te lezen, nadat u Pro X14 hebt verwijderd en opnieuw geïnstalleerd uw probleem is opgelost. Zelf kan Ik mij geheel vinden in uw verklaring, dat er bepaalde linken verkeerd stonden, maar het is nu alleen maar koffiedik kijken, wat er precies verkeerd is gegaan. Bedankt 👍 voor uw terugkoppeling.