Sinds enige tijd, als ik twee video's aan elkaar plak op de tijdlijn en ik doe een preview, gooit Magix DeLuxe er min of meer willekeurig een frame van de andere video (heel kort, je ziet het voorbij "flitsen", maar het duurt wel lang genoeg om te kunnen zien dat het een frame van de andere video is, die op dezelfde tijdlijn gezet is) door, terwijl ik die nergens geplaatst heb.
In de preview vind ik dat zo erg nog niet, maar het wordt ook zo gerenderd. En dat is natuurlijk de bedoeling niet.
Nu is mijn computer de jongste en de snelste niet meer (i3), maar hier had ik voorheen geen last van.
Ik ben wel van plan volgende maand te upgraden zowel van laptop (i7 of AMD Ryzen 7?, ik lees overal dat AMD beter is voor videobewerking) als van Magix Versie (Premium).
Ik heb nu de trial van Premium op mijn i3'tje staan, maar ook daar doet Magix aan spookframes. En mijn i3'tje trekt Premium nog slechter danmijn pre-historische versie van Video Deluxe (download-versie).
Dus het wordt een min of meer verplichte upgrade als ik nog verder wil met videobewerking.
Maar ik heb een beetje haast met mijn huidige filmpjes, dus die wil ik nog in Deluxe doen.
Maar ik wil weten of en hoe ik van die spookframes af kan komen.
Versie: Magix Video Deluxe Downloadversie 11.0.6.0
Computer:
Besturingssysteem: Windows 10 Home Edition 64-bits
Dell Optiplex 3010
CPU: i3 3220 @ 3.0 Ghz
GPU: Intel 2500 HD Graphics
RAM: 4GB