Spook geluid.

FJW schreef op 11.12.2019 om 21:27 uur

Maak al vele jaren gebruik van VDL. Gebruik nu de versie van 2019. De slechtste die ik heb gehad. Constant problemen met het schrijven naar Blu-ray. Om met VDL te kunnen werken moet je bezitten over heel veel geduld. Tijdens de preview stopt de voorstelling bij elke overgang van een videobeeld (soms wel soms niet). Conclusie, om een goed beeld te krijgen van de video eerst op een dvd branden om het verloop goed te beoordelen.

Het meest irritante is dat ik bij de aftiteling geluid hoor van een video opname die ik niet in de tijdlijn kan terug vinden en niet kan verwijderen. Weet iemand hier een oplossing voor. In het verleden hier ook al een probleem mee gehad maar Magix support gaf geen oplossing. Uiteindelijk alles opnieuw gedaan (veel werk en tijd).

Reacties

Bol schreef op 11.12.2019 om 21:49 uur

Hallo Fred,

Zie voor het spookgeluid: https://www.magix.info/nl/forum/geluid-is-niet-zichtbaar-op-de-tijdbalk--1204841/#ca1385899

U schrijft: "Tijdens de preview stopt de voorstelling bij elke overgang van een videobeeld (soms wel soms niet)".

Activeer hiervoor eens het bliksemschichtje (blauw) en de afspeelmarker zal soepeler lopen (niet schokkerig)

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.12.2019, 22:14, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

FJW schreef op 11.12.2019 om 21:59 uur

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie. Kijk morgen of dit de oplossing is..

mi-bo schreef op 12.12.2019 om 09:12 uur

@FJW

Beste Fred4,

wat betreft spook geluid(en) heeft U ook gekeken als U Shift + A in toets of er niet ergens op een ander spoor wat nu niet zichbaar misschien het spook geluid staat.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

FJW schreef op 12.12.2019 om 09:28 uur

Michael

Shift A geeft geen resultaat. Ik ga proberen om de scene's (in dit geval 2 fotoos) te verwijderen en op een andere plaats en naam te bewaren.

mi-bo schreef op 12.12.2019 om 09:36 uur

@FJW

Beste Fred.

Dank voor Uw feedback.

Sc6 met het zoeken naar de juiste oplossing.

Metvriendelijke groet,

Michael

FJW schreef op 12.12.2019 om 09:39 uur

Michael,

Heb de fotoos verwijderd en later VDL opnieuw opgestart. Het spookgeluid is verdwenen. Mijn dank hiervoor.

Ben hier erg blij mee.

Bol schreef op 12.12.2019 om 10:00 uur

Hallo Fred,

Het doet mij deugd om te lezen, dat je door de twee foto's te verwijderen het spookgeluid is verdwenen.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 12.12.2019 om 11:17 uur

@FJW

Beste Fred,

Terug komend op het verhaal Blu-ray branden,

waarom probeert U deze optie niet, dan wordt er een image van het project gemaakt,kan gewoon afgespeeld worden en vandaar uit als er meerdere projecten klaar zijn, een blu-ray branden.

sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

FJW schreef op 12.12.2019 om 14:13 uur

Michael,

Ga ik ook eens proberen.

Dank.