Ik heb een versie van "Red Uw Video's" met een installatie CD. Ik heb echter een computer zonder CD. Ik heb al op de MAGIX site gekeken naar downloads, maar die zijn er niet voor dit programma. Hoe krijg ik nu mijn software geïnstalleerd?
U heeft bij bestelling van RUV 2022 van shop@magix.net ook een download link gekregen, en een link van de usb - omzetter, hiermee kunt U het volledige pakket installeren
Ik zie dat u vandaag dit account hebt aangemaakt. Hebt u toevallig nog een account met een ander emailadres? Zo ja, log dan eens in met uw andere emailadres.
Wanneer u er niet uitkomt, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net of shop@magix.net en leg daar u probleem voor. Kijk eens op uw bankafschrift of daar ook een ordernummer staat, dat eindigt op xxxxxMXC. Vermeld dit in uw mail.
Ik heb het pakket al enige tijd geleden gekocht. Het is een pakket met cd rom, maar ik dacht dat je ook wel een download kon doen vanuit de webiste van MAGIX. Tenslotte is het een legaal pakket met installatiecode. Maar blijkbaar moet ik dus weer een nieuw pakket kopen RUW2022 om ook een download te kunnen krijgen,
Een vraag hoe ziet de usb-omzetter eruit, is dit een zwarte met K0065 nummer, dan zou U kunnen overwegen om MAGIX video Easy 7 als abonnement te nemen.
Hoi Michael, Ik heb een rode USB omzetter met een zwarte krnop erop.
Rob, die link heb ik al geprobeert. Hij herkent mijn serienummer, maar zegt dat er geen downloads voor mijn software zijn? Dus dat is ook geen oplossing, helaas.
Als moderator, wil ik u nog wel wat meer informatie geven ten aanzien van RUV 4. Dit programma werd uitgebracht in 2011 en werkte goed onder Microsoft Windows 7 (32-bit & 64-bit), Vista (32-bit & 64-bit), XP (32-bit). Voor zover ik mij nog kan herinneren, was er toen nog geen verplichting om Magix programma's te registreren en te activeren zoals nu. Vandaar RUV4 niet zichtbaar is bij Mijn Account / Mijn Producten.
Rob en Michael, Bieden bedankt voor jullie reacties. Inderdaad heeft mijn versie een P2- serienummer en dat wordt ook geaccepteerd door MAGIX, maar er wordt dan inderdaad gemeld dat er geen downloads beschikbaar zijn. Dus ik moet maar weer geld gaan uitgeven voor een RUV2022 versie. Nogmaals bedankt.
Bedankt👍voor uw terugkoppeling. Succes met de aankoop van RUV2022.
Met vriendelijke groet, Rob
Aanvulling: 17-02-2022 om 14:57uur
Ik vind het zeer vreemd, dat u het installatieprogramma voor uw Video easy HD niet meer kan downloaden, terwijl in onderstaand afbeelding dit wel staat vermeld.
Beste, zelf heb ik ook een PC zonder cd-drive en veel nog wat oudere programma,s op CD waarvan geen downloads zijn. Voor +/- 25 euro heb je een externe cd lezer/brander. Werkt prima! Misschien heb je hier iets aan?