snelle weergave met ingehouden muisknop bij vdl 2014

h34eertwegh schreef op 06.11.2013 om 16:57 uur

In de versie vdl 2013 was de mogelijkheid om met ingehouden muisknop de afspeelcursor aan de linker of rechterkant van de tijdlijn vast te houde zodat versnelde weergave mogelijk was.

in de versie dvl 2014 gaat alleen de tijdlijn snel voor of achteuit , echter het beeld blijft stil staan.

ligt dit aan een instelling of is de mogelijkheid er niet meer ?

Reacties

magixagent schreef op 07.11.2013 om 13:37 uur

Gebruik de  J K L toets.

J voor achteruit 

K voor stoppen.

L vooruit,

Misschien heeft U hier iets aan

gr MAGIXagent

Voormalige gebruiker schreef op 07.11.2013 om 14:25 uur

Beste,

Een aanvulling op Magixagent.

Door op de J of L te drukken kunt u de snelheid vergroten.

1x drukken is 1x de snelheid

2x drukken is 2x de snelheid

3x drukken is 4x de snelheid

4x drukken is 8x de snelheid

5x drukken is 16x de snelheid

Succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 07.11.2013 om 19:38 uur

Hallo Henk,

Uit het tweede stukje, weet ik wat je nu bedoelt. Bij mij werkt het gewoon. Druk links onder een op <---> of de sneltoets CTRL-F.  zie foto

Als dat niet helpt, ga naar:  "bestand /instelling / programma-instellingen terugzetten naar standaardwaarde". Het kan zijn dat het het video.ini beschadigd is.

Succes,

Ron

lucky_me schreef op 07.11.2013 om 20:59 uur

Dag Henk

Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Maar dat versneld afspelen, daar heb je toch de shuttle voor? De schuifbalk onder het preview venstertje , naast het jog wiel. Je kan tot 100x sneller vooruit of achteruit afspelen.

mvg

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 07.11.2013 om 22:16 uur

Hallo Henk,

Mijn antwoord is "JA". De film en de  afspeelmarker loopt versneld mee. Ik heb zowel VDL 2013 als VDL 2014 op mijn PC staan en bij beide kan dat.  Wat je nog zou kunnen proberen is om een herstel uit te voeren.. leg de VDL DVD ln de dvd lade en kies "herstel". 

Succes,

Rob

Aanvulling:

Wanneer je op <▪▪▪▪▪▪> geklikt heeft staat de hele film in de aranger op het scherm. Druk op het plusje linker onderhoek. Zo dat je scenes groter worden.