smart render

riskapoland schreef op 26.05.2013 om 08:48 uur

Beste Magixagent,

Na de vorige vraag heb de udat gedaan etc maar nog geen brander en...

Na vele pogingen elke keer uitval..ben ik er bij blijven zitten tot de uitval.

Bij het afmixen geeft hij aan op de zelfde tijd stip tussen haakjes (smart render)..en er komt een windows scherm met ..Magix MX werkt niet en wordt afgesloten...

Ik stukje film verwijderd, en het zelfde probleem. Ik ben gaan zoeken bij vragen etcckwam ook dit probleem tegen en moet het vinkje weg halen bij smart render, maar dit kader zie ik niet in de instellingen.

Ik hoop dat ik hier een keer uit kom...weet iemand hier een oplossing voor !!!!!

met vriendelijke groet,

Kees

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 30.05.2013 om 23:54 uur

Hallo Kees,

Je kan beter smartrendering uitzetten (het vinkje weghalen). zie foto

succes

Rob

riskapoland schreef op 02.06.2013 om 10:23 uur

Beste Rob,

Bedankt voor de tip, het bestand wordt nu wel weg geschreven.

Ik heb de NERO 12 geinstallerd maar nog steeds vindt Magixdeluxe geen brander.

Dan maar een  image branden , maar geeft hij aan "vereist bestand VIDEO TS VOB NIET AANWEZIG "

Doe ik wat fout...is het windows 8...

Groet,

Kees

Voormalige gebruiker schreef op 03.06.2013 om 09:42 uur

Beste Rob,

Bedankt voor de tip, het bestand wordt nu wel weg geschreven.

Ik heb de NERO 12 geinstallerd maar nog steeds vindt Magixdeluxe geen brander.

Dan maar een  image branden , maar geeft hij aan "vereist bestand VIDEO TS VOB NIET AANWEZIG "

Doe ik wat fout...is het windows 8...

Groet,

Kees

Hallo Kees,

Ik werk onder Windows 7 64bits. Ik heb het probleem dat Windows 8 de brander niet kan vinden meer op dit forum voorbij zien komen. Er zijn er die adviseren een Image-file te branden of net wat jij al doe met Nero. Wat bertreft  het VIDEO_TS bestand begrijp dit niet. Je zou de film eerst kunnen wegschrijven als een mepg-bestand. en probeer het nog eens te branden.

gr. Rob