slide show branden

Lindenbo schreef op 21.07.2011 om 10:23 uur

Goede dag. Ik gebruik het programma foto's op cd/dvd 10 de luxe.

Bij het branden gaat het mis bij de tweede keer. Als ik de slide show heb veranderd en dan opnieuw wil branden brand hij de oude versie weer. Bij het kijken op de preview ziet hij er goed uit en is het de juiste, maar na het branden blijkt dat hij de oude versie er weer op gezet heeft.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen. Ik gebruik dit programma voor de eerste keer.

Met vriendelijke groet GJ van Linden

Reacties

Polders schreef op 21.07.2011 om 12:38 uur

Beste G J van Linden, bij branden gebruikt Magix standaard de eerder opgeslagen gegevens. Als er wijzigingen zijn aangebracht en dan de nieuwe versie moet worden gebrand, dient het commando encoderen te worden gegeven. Als de optie ´volledig opnieuw encoderen´ aanwezig is, is die optie aan te bevelen om vergissingen te voorkomen.

Veel succes

mi-bo schreef op 21.07.2011 om 13:41 uur

Ter aanvulling wat Polders omschrijft.
Het kan zijn dat het project in het filmblik staat, dit kunt U links op de grijze balk zien waar nu disk met datum aanduiding staat.
elke keer als u gaat branden wordt dit project dan gebrand.
Als u het project wat op de tijdlijn staat eerst exporteer via bestand , als video als Magix video , dan kunt u na afsluiting en opstarten van het Magix product, dit wat een extensie als mvp heeft gekregen op de tijdlijn zetten en dan branden

gr