serienummer verkrijgen vanuit vouchercode

Annickje schreef op 26.06.2022 om 20:12 uur

Hoi, ik doe via NHA een cursus waarbij ik ga werken met het Magix Music Maker programma. Daarvoor moet ik me registreren met een serienummer die ik via de mail op kan halen door middel van een vouchercode. Deze vouchercode staat op een kaart die bij het pakketje van Magix zit. Echter, deze vouchercode werkt niet, hij geeft aan dat de code wellicht al gebruikt is of dat ie ongeldig is. Kunnen jullie me z.s.m. helpen? Ik wil heel graag beginnen met de cursus! Bedankt alvast!!! Groetjes Annick

Reacties

mi-bo schreef op 26.06.2022 om 21:32 uur

@Annickje

Welkom Annickje als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

U kunt het beste een mail sturen naar infoservice@magix.net, met Uw voucher code, morgen ochtend is de support weer open, zij kunnen U zeker helpen of naar NHA waar U de cursus van heeft ontvangen.

Vriendelijke groet

Michael (Forum Moderator sinds 2008)

Bol schreef op 26.06.2022 om 22:07 uur

@Annickje,

Hallo Annick,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Misschien, dat deze link van Magix Support uw probleem oplost. Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-kan-ik-mijn-voucher-inwisselen--1584/

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-