Sinds vandaag krijg ik meteen na het opstarten van Video Deluxe 17 Plus een scherm te zien met: "Serienummer invoeren". Het serie nummer is op dat scherm al ingevuld en er staat een groen vinkje achter. Ik heb jaren geleden dit product geïnstalleerd en geregistreerd, niet opnieuw geïnstalleerd en vorige week nog gebruikt. Mijn e-mail adres is ook al juist ingevuld (groen vinkje er achter). Als ik kies voor Direct Online registreren, krijg ik de melding dat dit product al geregistreerd is (duh, dat weet ik). Wanneer ik op de knop druk, wordt het programma afgesloten. Als ik kies voor Starten!, wordt het programma afgesloten. Als ik kies voor "Ik ben al bij MAGIX geregistreerd, wordt het programma afgesloten. Als ik kies voor "Waarom registeren" wordt er een webpagina geopend waarin dat wordt uitgelegd, maar verandert er niks aan het scherm in het programma. Ik kan het scherm niet afluiten of weg krijgen, zonder dat het programma wordt afgesloten.
Kortom: ik kan het programma niet gebruiken omdat er ergens een instelling verminkt is geraakt. Hoe los ik dit op?
David