Bedankt voor de tips, Pinnacle was ik al geweest maar kom er niet verder mee. Ik heb met prism geconverteerd maar dan heb ik nog steeds hetzelfde beeld. De opnamen zijn van een digitale camera, het zijn mp4 bestanden maar op de een of andere manier kloppen de beeldverhoudingen niet. Ik probeer een scene te sturen, misschien kun je er iets mee.
waar komt het SDV dan vandaan, als U schrijf dat de beelden opgenomen zijn met een digitale camera, mp4. Toch niet per ongeluk 4: 3 gefilmd i.p.v 16 :9
Ik heb van uw filmpje een beeldschermopname gemaakt. De beeldkwaliteit is daardoor niet optimaal. Zie mijn PB aan u. Ik zie wel of u er gebruik van wilt maken. Het is aan u, wij kunnen dan de oplossing op dit forum plaatsen
Ik denk idd dat ik op 3:4 heb opgenomen, maar dat zou toch ook in Magix kunnen passen? Of zie ik dat verkeerd. Hat was een eenvoudig videocameraatje van Panasonic.
Bedankt voor het vertrouwen en het mailen van het originele bestand. Om te beginnen is het geen SDV bestand maar een MP4 bestand, die u hebt gefilmd op 5:4 i.p.v. 16:9 format.
Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Nogmaals bedankt voor het vetrouwen. Mocht u in de toekomst nog andere vragen hebben, laat het ons weten.
Succes,
Rob
Ps. Zou u mijn antwoord als oplossing willen aanmerken, zodat andere forumleden hier ook wat aan kunnen hebben. Alvast bedankt.