Scriptfout melding bij route animatie ( kan kaart niet vinden )

tjima schreef op 04.07.2018 om 10:30 uur

opeens krijg ik bij opstarten van route animatie deze melding.(zie bijgaand foto ) ik heb de Video deluxe al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd . maar dat hielp niet. ik werk met Magix Video deLuxe Plus Versie 16.0.22.(UDP3) en met Windows 10

Tjima

Reacties

mi-bo schreef op 04.07.2018 om 11:17 uur

Tjima,

Heeft U na het verwijderen van MAGIX vdl plus en weer installeren, via hulp online actualiseren gedaan,

En ook daarna via hulp extra programma´s installeren,

vermoedelijk zal U probleem daarna zijn opgelost

Ps. ook heel belangrijk, cookies verwijderen .

Mvg

Michael

Bol schreef op 04.07.2018 om 15:44 uur

Hallo Tjima,

Helaas, kan ik het niet controleren of onder Magix Video Deluxe Plus Versie 16.0.22.(UDP3) de route animatie werkt. Het versie nummer, dat jij opgeeft, is niet compleet. Ook kan ik niet beoordelen of de updategarantie bij jou is verlopen. Ga naar mijn account / mijn producten, daar kan je zien tot wanneer de updategarantie loopt. Als je de online actualisering gedaan hebt en je updategarantie is nog niet verlopen, dan is dit het laatste versienummer: 17.03.184

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.07.2018, 15:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-