schokkerig afspelen

info292 schreef op 14.04.2014 om 21:14 uur

Ik heb net mijn video HD Easy geupgrade naar de nieuwste versie Video easy 5 HD. ik werk met windows 8.1

Als ik bezig ben mijn filmpjes te monteren stopt het beeld steeds en gaat het wel geluid door. 

Hoe kan dit worden opgelost? ik heb inmiddels uitgevonden dat het vooral komt nadat ik overgangen heb toegevoegd

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 18.04.2014 om 15:36 uur

Beste,

Ik heb zelf het programma  video HD Easy niet. Zelf denk ik denk dat dit kan liggen aan de combinatie van geheugen en videokaart. Bij VDL 2014 kan je met Ctrl+R (prewiew-renderling starten) dan lopen de beelden soepeler. Ik weet niet of deze functie bij video HD Easy mogelijk is.

Wanneer je, je project op een DVD brand dan zal dit vloeiend afspelen.

Groet,

Rob

info292 schreef op 18.04.2014 om 16:26 uur

Ok ik zal kijken of dit werkt, bedankt alvast

RiViS schreef op 18.04.2014 om 19:01 uur

Ik denk niet dat de optie preview rendering in dit simpele programma aanwezig is, 'k heb hem althans niet gevonden. Wat je wel kunt proberen is om via Programma-instellingen (sneltoets Y) de preview kwaliteit wat anders in de stellen. Vermoedelijk staat Automatisch aangevinkt, haal dan het vinkje weg en vink aan: Halve resolutie. Ook zou je kunnen kijken of de instellingen onder Videomodus enig soulaas bieden (even de 4 mogelijkheden beurtelings uitproberen).

groet,

Rijk

mi-bo schreef op 28.04.2014 om 15:41 uur

Alle antwoorden gelezen, zij zijn goed ingevuld, maar mijn vraag.

Video Easy HD heeft namelijk geen upgrade als U een nieuwere versie wilt hebben dient U deze te kopen.

Er is wel sinds kort een update van versie 5.0.1.100 naar 5.0.2.105 misschien bedoeld U dit, en deze werkt perfect met Windows 8 .

gr

mido

info292 schreef op 28.04.2014 om 19:56 uur

Ik heb de nieuwste versie 5 gekocht, omdat o.a ik dezeflde problemen had met mijn oude versie  en daar geen DVD meer mee kon branden.