Schokkend beeld wanneer ik films laad in Magix Video Deluxe 2024

Reacties

Bol schreef op 08.03.2024 om 16:08 uur

@WILFRIED-DEHERT

Hallo Wilfried,

Bedankt👍 voor het doormailen van uw MTS 1920x1080 25fps (Interlaced) bestanden.

Als bij de hardwareversnelling alle drie de optie op Nvidia GeForce GTX 1660Ti staat, heb ik uw probleem kunnen reproduceren in VDL2023, VDL2024 en Magix Pro X15. Volgens mij moet dit een BUG zijn.

In VDL2016 kan ik uw probleem niet reproduceren.

Video Deluxe 2016 premium

Video Deluxe 2023 premium

Video Deluxe 2024 plus

Magix Video Pro X15

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

henry-kobus schreef op 10.03.2024 om 14:01 uur

na bovenstaand bericht ben ik gisteren ook weer even gaan puzzelen. en het meest vreemde is nu gebeurd. ik heb nu naast ik magix 2023 en 2024 heb geinstaleerd heb ik nu ook magix 2016 opgegraven. geinstaleerd. en nu het volgende ongeacht welk beeld ik inlaad, in 2016 of het nu 4k is of hd interlace of progesieve. het speelt allemaal vlekkeloos af. geen gestotter helemaal niks.

na 1 nachtje de pc even uit hebben gehad start ik de boel weer op en gaat met delfde ingelade stukken in zowel 2016 als in 2023 als in 2024 alles speelt ineens af. zonder problemen ongeacht welk type bestand. zou het dan kunnen zijn dat de 2023 en 24 dingen mist wat in de 2016 wel aanwezig is. en dat de boel daardoor nu wel draaid. of heeft iemand een andere zinnige verklaring. ?????maar tis zeer vreemd te benoemen

WILFRIED-DEHERT schreef op 18.03.2024 om 14:31 uur

Ik wil bij deze Rob nog eens hartelijk bedanken voor zijn geduld en bijdrage. Ik film nu in 50P en alles draait enorm soepel nu. Ook vertraagde beelden komen soepel over. Fijn dat er mensen zijn die onbaatzuchtig willen helpen. Een dikke pluim voor de moderator en een onvoldoende voor de helpdesk van magix..

Bol schreef op 18.03.2024 om 23:18 uur

@WILFRIED-DEHERT

Hallo Wilfried,

Het doet mijn deugd om te lezen, dat als u op 50p filmt alles enorm zeer soepel draait. Zelfs de vertraagde beelden. Bedank👍 voor uw terugkoppelingen en de dikke pluim.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-