Reacties

mi-bo schreef op 27.01.2020 om 14:15 uur

@Geert-VanCoillie

Beste Geert.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Met welke Windows versie werkt U.

Net even gekeken onder Windows 7 de problemen die U omschrijft kan ik niet reproduceren alles werkt normaal.

Metvriendelijke groet,

Michael

Geert-VanCoillie schreef op 27.01.2020 om 14:34 uur

Windows 10, maar al lang een nooit geen problemen... Zou het kunnen dat ik dit heb na een automatische update?

mi-bo schreef op 27.01.2020 om 15:02 uur

@Geert-VanCoillie​​​​​​

Beste Geert.

Het is best mogelijk het de update van Windows 10 het probleem zou kunnen veroorzaken .

Van MAGIX vdl 2013 is al jaren geen update meer.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 27.01.2020 om 16:49 uur

Hallo Geert,

Dat het beeld op de tijdlijn erg schokkend afspeelt en de afspeelmarker niet vooruit gaat, dat kan in alle Magix Video Deluxe versies voordoen. U geeft zelf aan, dat u tot op heden geen enkele problemen hier van had. Het is altijd goed om de drivers van PC up-to-date te houden. Ik lees dat u de AMD software hebt geüpdatet. Daar kan het dus niet aanliggen. Een forumlid kwam met deze verklaring zie: https://www.magix.info/nl/forum/vastlopen-marker-en-schokkende-beelden--1232968/#ca1505014 .

Uw probleem kan door diverse factoren veroorzaakt worden.

1. u kunt proberen om via bestand / instellingen / programma-instelling terugzetten op standaardwaarden.
  2. Magix zelf adviseer om de PC geheel uit te zetten (stroom eraf) en daarna weer op te starten
  3. Uw PC kan vervuild zijn geraakt (register) - dit zou u met bv. CCleaner (freeware) kunnen opschonen

Mocht uw probleem nog steeds niet zijn opgelost, laat het weten.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.01.2020, 16:52, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 27.01.2020 om 17:11 uur

@Geert-VanCoillie

Beste Geert,

even MAGIX vdl 2013 op mijn Pc geïnstalleerd onder Windows 10 1909

en

hier een promo van 2011 kan zonder schokken worden afgespeeld vermoedelijk zal er iets niet in orde zijn met Uw Pc

Sc6

Met vriendelijke groet.

Michael

Geert-VanCoillie schreef op 29.01.2020 om 17:33 uur

Alle tips ter harte genomen maar zonder succes... Ik zal toch moeten overgaan naar een nieuwe versie in de hoop dat dan alles opgelost is.

mi-bo schreef op 29.01.2020 om 17:52 uur

@Geert-VanCoillie

Beste Geert.

Dank voor Uw feedback.

Ik heb na het opnieuw installeren van MAGIX vdl 2013 op mijn Pc onder Windows 10 U laten zien dat het geen MAGIX probleem is.

Tussen MAGIX vdl 2013 en MAGIX vdl 2020 is heelwat veranderd , niet alleen de manier van werken maar ook de kracht die van de Pc wordt verwacht

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 29.01.2020 om 18:01 uur

Hallo Geert,

Verwijder VDL 2013 eens diep met: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/windows-fix-problems-that-block-programs-being-installed-or-removed .

Zoek in de lijst naar Magix Video deluxe 2013 (voorbeeld is VDL 2016)

Na het verwijderen van Video deluxe, schoon dan de PC op met CCleaner. Start de PC opnieuw op en installeer Video Deluxe weer

Of hiermee uw probleem is opgelost, kan ik u niet zeggen, maar niet geschoten is altijd mis.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-