Scene toevoegen aan het storyboard veroorzaakt een hapering....

javink schreef op 19.10.2016 om 17:27 uur

Ik ben in het bezit van Video de Luxe 17, maar bij het toevoegen van een scene op de storyboard heb ik altijd dat het laatste stukje van de scene hapert (het lijkt net of ook het begin van de scene aan de achterkant wordt geplakt).

Kennen andere gebruikers dit ook en is hier een oplossing voor? Momenteel "knip" ik van elke scene het laatste stukje af en dat is vreselijk irritant.

Bvd,

Jack

Reacties

granddadmd schreef op 19.10.2016 om 17:38 uur

Jack,

schrijf je over video deLuxe 17 van 9 jaar oud of over het laatste nieuwe programma.

laat iets weten

groetjes,

opa mike

javink schreef op 19.10.2016 om 17:43 uur

De laatste versie: video deluxe premium 2017

granddadmd schreef op 19.10.2016 om 17:52 uur

Hallo Jack,
als je wilt monteren zal je niet het storyboard modus moeten gebruiken, maar de tijdlijn modus ( m.a.w. ) niet post zegeltjes achter elkaar ,maar stukjes project achter elkaar.
Maar  is het programma volledig geinstalleerd  ( download versie )met hulp gratis ( extra ) programma’s installeren, en daarna is het product ook via hulp online geactiveerd
groetjes
opa mike

Voormalige gebruiker schreef op 19.10.2016 om 23:11 uur

Hallo Jack,

Ik heb even een test gedaan, maar ik kan jouw probleem niet reproduceren.

1. Waar komen de scenes vandaan, die je op het storyboard zet

2. Wat is het filmformat van je scenes bv. Mpeg-4, MTS, MOV enz... bestanden

3. Komt de framerate van VDL 2017 wel overeen met de scenes, die je op het storyboard zet.

Zelf maak ik liefst mijn projecten op de tijdlijn van VDL. Je bent dan flexibeler, je kan je project op één frame nauwkeurig bewerken. Om heen en weer te schakelen tussen Storyboard en de tijdlijn klik dan op, de middelste werkbalk op (zie afbeelding).

S = Storyboard

T = Tijdlijn

Succes,

Rob