Scene overzicht werkt niet goed

Theo-vanDuppen schreef op 21.01.2025 om 12:07 uur

Magix Video de Luxe

Als ik een foto wil verplaatsen en klik de betreffende foto aan schiet het scherm meteen naar boven, naar de eerste foto.

dit gebeurt ook als ik een foto selecteer. M.a.w ik hoef maar een foto aan te klikken en de boel schiet naar de eerste foto bovenaan het scherm van de Scene overzicht. Het is dus geen doen om de foto's hierin te organiseren.

ik heb versie Magix Versie 2024 Premium. In versie 2023 heb ik geen problemen hiervan ondervonden.

Hoe dit op te lossen en waar vind ik hiervoor eventueel een patch

Ik gebruik bij alle twee de versies Windows 11

Reacties

Bol schreef op 21.01.2025 om 13:39 uur

@Theo-vanDuppen

Hallo Theo,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

....Als ik een foto wil verplaatsen en klik de betreffende foto aan schiet het scherm meteen naar boven, naar de eerste foto....

Hebt u Video Deluxe 2024 al eens teruggezet op de standaardwaarden. Zo niet ga dan eens naar: Bestand / Instellingen / Programma instellingen op de standaardwaarden terugzetten..

...waar vind ik hiervoor eventueel een patch...

Voor Video Deluxe 2024 komen geen patch meer uit. Als ik het goed heb, is versie 23.0.1.192 de laatste patch voor VDL2024.

U kunt dit nagaan door te gaan naar:

• Hulp / Over Magix Video Deluxe... (Alt+shift+F1)
  • via Hulp / Online actualiseren kunt ook nagaan of u bij u daadwerkelijk de laatste versie is geïnstalleerd.

Succes,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-