Ik krijg óók een foutmelding, als ik route animatie opstart in Windows 10. Wanneer ik klik op "Wilt u doorgaan..." met Ja beantwoord loopt deze door.
Succes,
Rob
Aanvulling: 2 januari 2019 om 16:35uur
Ik ben er vanuit gegaan dat u VDL 2016 premium uit 2015 bedoelde en niet VDL 16 uit 2009. Als u VDL 16 uit 2009 hebt, dan is het onderstaand antwoord juist.
een vervelend verhaal, maar alle MAGIX video programma's voor MAGIX video MX ( 18 ) september 2011 uitgebracht wordt reisroute animatie niet meer ondersteunt, ook niet onder Windows 7.
Probleem: ik kopieer de url van google.maps en druk op GO , maar ik krijg geen kaart te zien.
Waaraan kan dit liggen denk je?
Merci voor de feedback.
Groetjes Peter
Hallo Peter,
Ik heb de routegenerator tot aan 2016 regelmatig gebruikt. Nu kan ik ook geen kaart uit de Goolgle map op de gebruikelijke manier kopiëren. Ik heb zo'n vermoeden, dat Windows 10 versie 1809 hier niet mee overweg kan. Zeker weten doe ik het niet. Ik heb wel een oplossing:
start Google map op
maak met de sneltoetsen "Windows vlagentje+Shift+S" de gewenste afbeelding
start Paint
plak met Ctrl+V de afbeelding daarin en klik op bijsnijden
sla deze op als een JPG file.
start nu Route Generator op
klik op file / open image
laad nu het jpg-file in
klik op:
teken de route
klik nu afspelen
klik, als je te vrede bent op:
dit is dan het resultaat
Zijn er nog vragen dan verneem ik het wel van je. Ondertussen blijf ik zoeken naar een oplossing hoe je een Google map link kan kopiëren
Zo zie je maar, met vereende krachten komt het tenslotte tot één juiste oplossing. Mijn grote wens is, dat er meerdere gebruikers hun kennis op dit forum zou delen ten behoeve van andere medegebruikers.
Heel veel plezier met het maken van een reisanimatie.
Waarschijnlijk sinds een update van Windows is er geen geluid meer bij de filmshots die bewerkt moeten worden. Welke instelling kan daarbij veranderd worden ?
Uw vraagstelling heeft niets met deze topic van doen. De volgende keer kunt u beter een eigen topic aanmaken. Maar om u toch te helpen. U heeft waarschijnlik uw PC geupdate naar Windows 10 versie 1803 of 1809, klopt dit? Zo ja met welke versie VDL werkt u?
Waarschijnlijk sinds een update van Windows is er geen geluid meer bij de filmshots die bewerkt moeten worden. Welke instelling kan daarbij veranderd worden ?
Sorry dat ik op de verkeerde plaats zat, maar bedankt voor het doorsturen. Ik heb versie2015. Als het geluidsverlies veroorzaakt wordt door Windows en er geen oplossing voor is is dat een dure aankoop geweest. Maxix geeft ook geen oplossing.
Als je VDL 2015 plus of premium heeft dan is er wel een oplossing, maar heb je de standaard versie niet. Dan is de vraag welke VDL 2015 versie heeft u?