Route animatie herkent de plaats niet

lokkie schreef op 29.09.2011 om 12:41 uur

Video deluxe MX

De reis animatie herkent bij mij geen plaatsnamen. Als ik bijvoorbeeld Amsterdam intyp krijg ik de melding dat de plaatsnaam niet herkend wordt. De wereldkaart is wel in beeld en internet is actief. Als ik handmatig de punaises op de kaart zet krijg ik de melding dat de coördinaten niet gevonden worden. Moet ik me wellicht nog ergens voor aanmelden of moet ik iets activeren?

 

Reacties

mi-bo schreef op 29.09.2011 om 14:14 uur

Uw verhaal gelezen,

 ik ben zelf tot de ontdekking gekomen na de update van 94 mb dat mijn reis animatie niet meer goed werkte.

Er wordt bij Magix aan gewerkt door een patch toe te voegen, update via online actualiseren in de gaten houden

gr

Voormalige gebruiker schreef op 30.09.2011 om 14:33 uur

De allereerste keer dat ik de route-animatie gebruikte deed hij het ook niet. Ik kreeg zelfs de kaart niet te zien (bleek dat er maximaal was ingezoomd. Ook ik kreeg de melding van niet herkennen. Maar door wat te "rommelen" met de route punten handmatig in te stellen e.e.a. op te slaan, bleek bij een volgende poging alles perfect te werken. Ook na de update van +/- 94 Gb werkt alles nog zoals hoort. Ergo, de ene ervaring is de andere niet. Suc6.

Groet,

Cees