Resultaat van positie en grootte na branden op DVD anders dan op de tijdlijn

hcvanderheiden schreef op 29.08.2014 om 01:13 uur

Met bewegingseffect/positie en grootte 2 beelden naast elkaar afspelen gaat goed, ook als ik in het brandprogamma de preview afspeel. Maar na het branden is op de dvd het beeld op spoor 1 weer terug in de oorspronkelijke grootte en positie. Als ik dan terug kijk bij bewerken op de tijdlijnmodus dan is het wel zo als ik het wil hebben.  Waarom komt het dan anders op de DVD?

Ik werk met video de luxe 16 premium en windows 7 ,64 bits. De processor is een quatcore i5

Reacties

mi-bo schreef op 29.08.2014 om 09:11 uur

Beste,
als U een dvd gaat branden en er is iets niet correct dan krijgt u daar een melding van,
een ezelsbruggetje heeft een project op de tijdlijn staan, en ziet er volgens U perfect uit.
ga dan naar bestand exporteren ( Ctrl + Alt + M)als Magix video dan wordt er een mixdown van gemaakt zoals het op de tijdlijn staat, kijk wel waar het wordt neer gezet als opslag, is dit gebeurd zoek U het mxv project op met de naam die U het heeft gegeven en zet dit op de tijdlijn, en ga naar branden, en de dvd zal er zo uitzien zoals het op de tijdlijn stond,
succes met Uw hobby
Michael.

hcvanderheiden schreef op 31.08.2014 om 23:01 uur

Dank je wel Mi-Bo. Je antwoord heeft me goed geholpen. Ik had het natuurlijk ook zelf kunnen bedenken dat ik eerst moet afmixen en dan pas kan branden.