renderen bij de video deluxe 2013 basisversie

alflo schreef op 28.02.2013 om 20:58 uur

Goeiedag,

Heb net magix video deluxe 2013 aangekocht en zocht in het programma hoe je kunt pre renderen. Telkens lees je in de hulp wel dat dit kan en dat er een soort knop met een oog op  zou staan in de onderste gereedschapsbalk, maar die lijkt nergens te vinden te zijn.

Ook lees je in de hulp dat je dit zou kunnen met ctrl-R maar ook dit lijkt geen effect te hebben.

Nu begin ik me af te vragen of deze versie pre rendering wel toelaat en dat dit misschien enkel kan bij de premium en de luxe versie.

iemand een tip ?

Reacties

bobbiaan schreef op 28.02.2013 om 21:24 uur

Beste...,

Heb je na installeren het programma geregistreerd, en geactiveerd door een accpount aan te maken bij Magix. Hierna wordt er een update toegevoegd.

Ik weet het niet zeker maar het kan zijn dat het niet in de basis versie zit.

Mvg

Bobbiaan

alflo schreef op 01.03.2013 om 09:17 uur

Dag Bobbiaan,

Ja alles volgens de regels. Maar ik heb nadien nog even wat commentaren gelezen op dit forum en ik meen te hebben gelezen dat pre renderen er gewoon niet in zit.

Weet niet of jij deze versie gebruikt en of je kunt pre renderen, maar bij mij lijkt dit alvast nergens te vinden te zijn.

De sneltoets zou Ctrl-R zijn maar als je deze gebruikt dan hoor je het geluid die aangeeft dat dit een niet actieve toestencombinatie is.

Toch vriendelij bedankt voor je reactie

Alain.

Reinie schreef op 01.03.2013 om 11:09 uur

Ik heb de premiumversie en bovenaan de tijdlijn in het grijze gebied links in de tijdlijn-modus staat een (open) slotje met daar onder een oogje. Druk daar eens op en de mogelijkheden openen zich van zelf..

Succes!!

Reinie

alflo schreef op 01.03.2013 om 13:28 uur

Dag Reinnie,

Dat is het hem net. Dit oogje staat er niet. Pre renderen zal dus in de basisversie niet kunnen. Jammer toch, want het lijkt me een basisfunctie. Hier faalt Magix toch.

Alain.