Reacties

RiViS schreef op 27.10.2016 om 17:34 uur

Hallo Thetar,

Ik heb het even gecheckt in de nieuwste versie, daar krijg ik inderdaad een foutmelding te zien en wel zoals in je onderste plaatje.

Om dit naar Magix te kunnen communiceren is het nog wel even belangrijk om te weten over welke programma versie jouw foutmelding gaat. De nieuwste versie heet Photostory Deluxe (zonder verdere toevoeging). Als het een oudere versie betreft staat er een jaartal of (nog ouder) een nummer bij.

Laat ons dit even hier weten.

groet,

Rijk

thetar schreef op 27.10.2016 om 19:00 uur

klopt ik heb de nieuwste Photostory de Luxe 14 dagen geleden gekocht

RiViS schreef op 27.10.2016 om 19:02 uur

Ok, dank voor je reactie. Ik ga dit naar Magix doorgeven, waarschijnlijk zal het dan in een volgende actualisatie aangepast worden.

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 27.10.2016 om 19:15 uur

Halllo Thetar,

Ik heb de reiroute geprobeerd in VDL 2017, Pro X, VDL 2016, Fotostory 2016 en Photostory 2017.

Het lijkt,  dat het nu weer in alle Magix Programma's te werken. Volgens mij is de reisroutine een plug-in, die kijkt naar een externe site.  Te weten: http://www.openstreetmap.org/openlayers/OpenStreetMap.js

Waarschijnlijk is er In deze map een foutopgetreden.

Als u deze foutmelding nog een keertje krijgt, kunt het beste om het op een later tijdsip nog een keertje proberen

Groet,

Rob

5x gewijzig: rede taalfouten en een verbeterd antwoord.

RiViS schreef op 28.10.2016 om 10:50 uur

Hallo Thetar,

Magix heeft mij bevestigd dat er inderdaad een probleem is met de Reisroute animatie. Ik heb vanochtend nog even gecheckt in Photostory: inderdaad werkt het nu weer niet (zelfde foutmelding). Het gaat blijkbaar op en af.

Ik citeer uit het bericht van Magix:

"Met de reisroute is inderdaad een probleem. Daaraan wordt gewerkt, maar via onderstaande methode kun je alvast proberen of het daarmee wordt opgelost. Probleem speelt overigens bij versies vanaf Video deluxe 2016...

In de bijlage vindt u een .zip bestand met daarin twee bestanden:
- GeoModule.dll
- NativeSDKWrapper.dll

Pak deze twee bestanden uit en kopieer die dan naar de volgende map:
- C:\Program Files\MAGIX\Video deluxe Premium\2017\GeoModule\

of

C:\Program Files\MAGIX\Photostory Deluxe\2017\GeoModule

etc.

Vervang dan de reeds bestaande bestanden in die map door diegene in het .zip bestand.

Dit alles doet u wanneer Video Deluxe niet draait.

Hierna start u Video Deluxe (of Photostory) op en kijk nu of de Reisroute-animatie weer functioneert."  einde citaat.

Als je geïnteresseerd bent in deze oplossing, stuur mij dan even een PB (Persoonlijk Bericht, klik op mijn logo en dan op "bericht versturen") met je email adres en dan stuur ik de zip file naar je op. 

groet,

Rijk

RiViS schreef op 28.10.2016 om 12:15 uur

De hieronder gegeven oplossing blijkt niet goed te werken en leidt tot een nieuwe foutmelding. Ik heb Magix hiervan verwittigd en we wachten nu even af. Ook Robvroe1 heeft deze ervaring na het vervangen van de bestanden. We zullen ze dus nog maar even niet verspreiden.

De reisroute werkt blijkbaar af en toe wel. Dus is mijn advies om af en toe te kijken of hij werkt en hem dan te gebruiken. Het is even niet anders...

groet,

Rijk