registreren video de luxe mx premium

Tomarja schreef op 12.10.2011 om 13:34 uur

Beste mensen,
Ik heb met succes de installatie van Magix Video de luxe MX Premium voltooid en geregistreerd op mijn computer.
Nu wil het programma ook nog op mijn laptop installeren. Met vorige Magix versies lukte dat ook. Het installeren is gelukt maar het registratienummer pakt hij niet.
Hoe kan ik het toch geregistreerd krijgen op mijn laptop? Van vorige versies meen ik te weten, dat je het schijfje 3 maal kan registreren.
Vriendelijke groeten van

Reacties

mi-bo schreef op 12.10.2011 om 13:39 uur

Uw verhaal gelezen , dit is nog steeds zo, maar wel de zelfde email adres gebruiken, er wordt aan gegeven , dat U het al heeft geregistreerd en dat klopt, gewoon oke klikken, en het mooie nieuwe Magix pakket werkt ook op Uw laptop. succes.

Tomarja schreef op 12.10.2011 om 14:42 uur

Zie extra

mi-bo schreef op 12.10.2011 om 16:07 uur

maar in het registratie vakje moet wel de serie nummer worden ingevuld en dan zie daar ook een groen vinkje, zo niet dan is het mogelijk dat het meer dan 3 x is geïnstalleerd. even een mail naar en zij kunnen precies zien wat er aan de hand is,

gr

Tomarja schreef op 12.10.2011 om 23:41 uur

Hetzelfde email adres gebruikt, maar in het registratievakje kan ik niets intikken. Het schijfje is gekocht op de demonstratieavond en alleen op mijn computer geinstalleerd.

Gewoon op oke drukken is niet mogelijk, ik heb alleen afsluiten tot mijn beschikking en dan dus geen mogelijkheid om met het programma ook maar iets te doen; zelfs niet openen want dan verschijnt dat registratie pop-upje weer.

Tomarja schreef op 21.10.2011 om 09:26 uur

De oplossing was eigenlijk zeer eenvoudig (achteraf). De numlock toets moest aanstaan om het numerieke gedeelte van mijn toetsenbord te gebruiken bij het intikken van de cijfers.

Mijn personal helpdesk heeft voor deze oplossing gezorgd. (rvdv)

mi-bo schreef op 21.10.2011 om 12:17 uur

Jammer dat U Magixagent RVDV niet gelijk om advies heeft gevraagd.

veel succes met het mooie Magix product