Ik wil de testversie activeren van video de luxe 2023 plus. Hiervoor moet ik mij registreren, voor de registratie hen ik een registratiecode nodig die ik pas krijg na registreren! Hoe te handelen?
Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat wel geheel los van Magix Support
Even een reactie van mij op het bovenstaand antwoord. U krijgt geen trailversie toegestuurd. Na het registreren krijgt u via een mailtje van Magix een TRAILC_serienummer toe gemaild. Met dit TRAILC_serienummer kunt u dan VDL 2023 voor 30 dagen activeren. Na de activering van VDL 2023 zijn er wel beperkingen, zoals u kunt maar ca. 3 min exporteren / branden.
Ik wil de testversie activeren van video de luxe 2023 plus. Hiervoor moet ik mij registreren, voor de registratie heb ik een registratiecode nodig die ik pas krijg na registreren! Hoe te handelen.
Wil even melden dat, nadat de reactie van mi-bo uitgevoerd was, ik een mail kreeg met een activatiecode. Daarna kon de testversie goed worden geïnstalleerd. Al verschillende filmpjes uitgeprobeerd, werkt tot zover goed, wel anders dan MVL2006.
Bedankt👍voor uw terugkoppeling. Het doet mij goed om te lezen, dat u de testversie VDL2023 op de juiste / correcte manier hebt weten te registeren en te activeren.