registreren

Liwy schreef op 02.02.2018 om 14:29 uur

Ik heb Win10 opnieuw moeten installeren maar als ik nu VDL terug wil opstarten moet ik mij terug registreren. Maar dan krijg ik de vraag om één van de 2 pc's te deactiveren, maar die ene is dezelfde die terug zal gebruikt worden.

Waarom is dit deactiveren nodig en gaat er niks verloren gaan? Alles blijft toch op dezelfde pc.

Reacties

mi-bo schreef op 02.02.2018 om 14:49 uur

Liwy,

ga naar https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/, hier inloggen zoek bij mijn producten Uw vld programma op, klik hier op Uncheck ,van de Pc waar U opnieuw VDL heeft geinstalleerd, en volg wat er gevraagd wordt. sluit MAGIX weer af, start VDL op dan kan U zich weer opnieuw registreren, en er is niets verloren gegaan

Groeten

Michael

Bol schreef op 03.02.2018 om 15:22 uur

Hallo Liwy,

Als u een schone Windows 10 installatie doet en Video Deluxe weer opnieuw installeert en voor de eerste keer Video Deluxe opstart dan moet u deze altijd weer opnieuw activeren en registreren.

Als Windows 10 opnieuw installeer, krijgt uw PC altijd een andere Apparaatnaam toegewezen. zie afbeelding

Omdat u bij Video Deluxe maar twee licentie heeft gekregen, moet altijd eerst een oude PC configuratie gedeactiveerd worden, vandaar dat u een schermpje krijgt om één van uw 2 pc's te deactiveren. Als u niet weet welke het is / was, dan kunt u ze allebei deactiveren. Als u dan VDL weer opnieuw opstart, wordt er bij de eerste keer altijd gevraagd om deze opnieuw te registreren en te activeren. U raakt hierbij nooit gegeven kwijt, mits u geen schone Windows installatie heeft gedaan.

Bij een schone Windows 10 installatie ligt dit anders. Als u geen kopieën heeft gemaakt van uw reeds gemaakte MVP projecten, dan moet u deze projecten opnieuw samenstellen.

Een MVP bestand bestaat slechts uit verwijzingen etc..

Wat ik zelf steeds doe, is om het MVP (projectbestand) op te slaan in de map waar ook mijn gebruikte filmfragmenten, foto's en de audiobestanden in zijn opgeslagen. ik kan dan altijd vanuit deze map het MVP bestand opstarten.

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Liwy schreef op 03.02.2018 om 17:05 uur

Alles is al terug in orde bedankt. Ik wist niet dat mijn pc een andere naam gekregen had en dit is dan de reden waarom ik hem eerst moest uitschrijven zeker.

mi-bo schreef op 03.02.2018 om 17:50 uur

Liwy,

Fijn te lezen dat Uw probleem is opgelost, en dat U verder kan met Uw mooie hobby

Veel montage plezier met MAGIX vdl.

Groeten

Michael

Bol schreef op 03.02.2018 om 18:54 uur

Alles is al terug in orde bedankt. Ik wist niet dat mijn pc een andere naam gekregen had en dit is dan de reden waarom ik hem eerst moest uitschrijven zeker.

Hallo Liwy,

Het doet mij een genoegen om te vernemen, dat u mijn uitleg duidelijk vond. Ik wens u heel veel plezier met het samenstellen van uw projecten.

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-