Registratie Trial

tengees schreef op 01.02.2020 om 20:05 uur

Hi,

Ik probeer de trial versie te activeren en heb dus het registratieproces gevolgd, ik krijg net een email als bevestiging met onderstaande tekst maar hierin zit geen TRIALC- registratiecode... Wat gaat er mis?

Bedankt voor het succesvol registreren van dit MAGIX-product:
MAGIX Video deluxe Premium (2020) Trial

Mvg,

Michiel

Reacties

mi-bo schreef op 01.02.2020 om 20:17 uur

@tengees

Beste Michiel

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Dit is een trial versie van 7 dagen (misschien is een TRIALC niet meer nodig)

Sc6 Met het uitproberen van het mooie MAGIX product.

Met vriendelijke groet,

Michael

Ps. staat het niet perongeluk in Uw Spam map

Bol schreef op 01.02.2020 om 23:26 uur

Hallo Michiel,

Wanneer u een testversie van een Magix product download, dan kunt deze uittesten voor 7 dagen of 30 dagen. In het verleden was het zo, dat bij het uittesten voor 7 dagen er geen TRIALC- registratiecode nodig was / is. Maar dat is volgens mij gewijzigd door Magix. Wat ik wel zeker weet, is dat als u een Magix product voor 30 dagen wilt uittesten u een TRIALC- registratiecode krijgt via een mailtje en deze wordt tevens geregistreerd bij https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ Mijn account / mijn producten, zonder vermelding van het verkregen TRIALC- registratiecode .

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.02.2020, 23:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-