Ben in bezit van Magix Video De Luxe 2015. nu zou ik deze software willen gebruiken op mijn nieuwe laptop,maar ondertussen is mijn E-Mailadres wel veranderd ! hoe pak ik dit aan ???
Dat kan kloppen, want u hebt dit account @luc-j vandaag aangemaakt. Als het goed is kunt u VDL 2015 niet vinden bij Mijn account / Mijn producten. U moet inloggen op eerder aangemaakt account, waarmee u toen VDL 2015 registreerde en activeerde.
Als u het oude account niet meer weet, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net Doe dan het verzoek om uw beide accounts samen te voegen. Vermeld in dit mailtje ook, dat het hier om VDL2015 met het P3-nummer gaat.
Mail adres heb ik nog, maar weet mijn wachtwoord niet meer, toen ik de software heb aangeschaft. Ik zal dan een mail sturen naar bovenstaande link. Hopelijk komt het inorde hé, Mvg luc
Dat had ik reeds geprobeerd op mijn vaste pc, programma gedeactiveerd.Daarna de software geïnstalleerd op de nieuwe laptop. Maar voor ik het programma kan openen, moest ik me opnieuw registreren, en daar loopt het fout.