reclame verwijderen bij magix video de luxe 2013

touwtje schreef op 30.01.2013 om 22:32 uur

Ik heb de andere vragen hierover nagelezen en ik kom er nog niet uit.

In een oudere versie die ik had(en nog wel heb)zat de mogelijkheid om op een zeer gemakkelijke manier reclame te verwijderen uit een video die op de tijdslijn staat.

Nu ben ik bezig oude videobanden over te zetten op dvd en in sommige films zit nog behoorlijk reclame.

Hoe ik ook zoek ik zie nergens in versie 2013 de mogelijkheid om reclame te verwijderen,bij de oudere versie stond het ook duidelijk aangegeven.

Mijn vraag is dus,hebben ze dit gemakkelijke onderdeeltje uit de versie 2013 geknikkerd en zo ja wat is er dan voor in de plaats gekomen.

Ik ga er van uit dat men bij een nieuwe versie geen populaire mogelijkheden er uit gooit.

Dus hoe krijg ik die "reclame verwijderen actief in versie 2013" weer actief en werkend,want anders moet in de oude versie weer installeren en dat is volgens mij toch niet de bedoeling bij vernieuwing.

Zo,een heel verhaal voor zo,n probleempje.

Alvast bedankt voor reactie,s en tips.

Reacties

magixagent schreef op 01.02.2013 om 10:35 uur

Beste,
vermoedelijk zal dit er niet meer inzitten, gezien met  de T toets u iets kan splitsen razendsnel over de tijdlijn kan scrollen volgende blok opzoeken met Ctrl+ del stukje er uithalen, enz.
in de oudere versies was dit een meer product, gezien MAGIX naar de consument luistert en als er geen behoefte meer is in een bepaald extra wordt dit verwijderd en iets up-to-date er aan toegevoegd,
succes met het mooie MAGIX product.