recentelijk heb ik video de luxe 2023 aangeschaft. Achteraf een uitgek

wsteegs schreef op 08.09.2023 om 14:38 uur

recentelijk heb ik video de luxe 2023 aangeschaft. Achteraf een uitgeklede versie, maar de prijs was er dan ook na. Omdat ik ook nog Video de Luxe 17 plus (HD) had, vond ik het toch ook prettig om daar mee te werken. Nu is dit opeens helemaal aangepast en zelfs de monitor krijg ik niet meer goed. Ik heb dit programma enkele keren opnieuw gedownload, maar geen resultaat. Wie kan mij helpen?

Reacties

Bol schreef op 08.09.2023 om 15:06 uur

Hallo @wsteegs,

Welke Video Deluxe versie heeft u aangeschaft? Op dit moment is Video Deluxe 2024 de laatste versie. Zie: Video deluxe: Creatieve Videobewerking. Eenvoudiger Dan Ooit. | MAGIX

Wat bedoeld u precies met  "Achteraf een uitgeklede versie, maar de prijs was er dan ook na."

......Nu is dit opeens helemaal aangepast en zelfs de monitor krijg ik niet meer goed. Ik heb dit programma enkele keren opnieuw gedownload......

Slaat het bovenstaande schrijven van u op Video Deluxe 17 HD uit 2011 of uw nieuwe aangeschafte Video Deluxe 2023 c.q. 2024?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-